باشگاه پرسپولیس تکلیف بیرانوند را روشن کرد

مدتی است که شایعات زیادی در مورد بازگشت علیرضا بیرانوند به تیم فوتبال پرسپولیس شنیده می شود اما هر از چند گاهی این خبر از سوی این بازیکن یا خود باشگاه تکذیب می شد.

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد حامد لاک را تمدید کرده است، اما با توجه به مشکلات اخیر این بازیکن با سرمربی سرخ ها، احتمال وقوع همه چیز وجود دارد. نیمکت نشینی های هفته اخیر این بازیکن نشان از ناراحتی سرمربی سرخ ها دارد.

علیرضا بیرانوند که روزهای خوبی را در اروپا سپری نمی کند به احتمال زیاد به ایران بازمی گردد. او اخیرا در مصاحبه ای گفته است که دوست دارد فصل آینده برای سرخ پوشان پایتخت بازی کند. باشگاه پرسپولیس هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است اما اقدام عجیب مدیرعامل باشگاه در این مهمانی حواشی جدیدی را برای این تیم رقم زد.

علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس که در بازی با نساجی با استقلال درخشید و آبی ها را از گردونه رقابت حذف کرد، مورد توجه هواداران حریف استقلال قرار گرفت. عکس یادگاری علیرضا حقیقی در کنار درویش همگان را به این فکر انداخت که ممکن است مذاکرات مربوط به مدیرعاملی پرسپولیس بوده باشد. البته باشگاه این خبر را تکذیب کرد اما باشگاه پرسپولیس به صحبت های بیرانوند واکنشی نشان نداد.

برخی رسانه ها مدعی هستند پرسپولیس به دلیل عملکرد بیرانوند در لیگ اروپا تمایلی به خرید آن ندارد و احتمالاً کارکنان این باشگاه در آینده نزدیک برای خرید واقعی اقدام خواهند کرد. باید دید پرسپولیس در آینده چه تصمیمی برای مدافع اول این تیم خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید