بالاخره پرداخت به مستمری بگیران آغاز شد

بالاخره پرداخت به مستمری بگیران آغاز شد

مسعود میرکاظمی در پاسخ به این سوال که گفته می شود بودجه سال 1402 در کمیسیون های مربوطه بررسی شده که چه زمانی به دولت ارائه می شود و چه زمانی به مجلس می رسد، گفت: کار کمیسیون بر فراز. از روز یکشنبه بودجه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در تالار دولت بررسی می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: چون امسال نظرات به کمیسیون رفت، دستگاه ها آمدند و نظرات خود را گفتند و کمیسیون حداکثر آن را اجرا کرد.

وی ادامه داد: قوانین دائمی را تقسیم کردیم و طبق لایحه ای فرم جداگانه ای به مجلس شورا خواهیم داد، یعنی در قانون بودجه یکساله قانون دائمی را تغییر ندادیم.

میرکاظمی یادآور شد: جلساتی برای بررسی بودجه سال 1402 تشکیل شد و ظرف 2 تا 3 روز دستگاه ها به طور مرتب حضور پیدا کردند و نظرات خود را اعلام کردند و انشالله با توجه به اینکه بررسی ها در کمیته تخصصی انجام شد، دولت هزینه کمتری خواهد کرد. زمان بررسی بودجه در این دوره

وی در پاسخ به اینکه آیا لایحه بودجه 1402 همراه با برنامه هفتم تا پایان آذرماه به مجلس می رود یا خیر، گفت: بحث این بود که اول برنامه بیاید اما با توجه به بازخوردها قرار شد روی بودجه کار شود. بنابراین ما روی هر دو کار می کنیم. ما به طور همزمان روی لایحه بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه کار می کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم بحث بودجه با توجه به اینکه کار آن در کمیسیون فرعی به اتمام رسیده به موقع وارد مجلس شود و از طرفی در 2 شیفت صبح و بعدازظهر یکشنبه در دولت بررسی شود. .

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: به محض اتمام بررسی آیین نامه بودجه، به تدریج بررسی مفاد برنامه هفتم توسعه را تقدیم دولت خواهیم کرد.

و ادامه داد: انشالله تا پایان آذرماه بودجه تقدیم مجلس می شود چرا که امسال کمیسیونی برای تسریع در رسیدگی در دولت تشکیل شد.

میرکاظمی درباره پرداخت پاداش بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه 18 آذرماه آغاز شد و به هر سازمانی که اسامی را ارسال کرده است، پرداخت آنها را انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید