باند سازمان یافته فساد اموال عمومی در بندر امام سقوط کرد


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839968

علی دگانی گفت: تاکنون 17 نفر از اعضای باند مفاسد اقتصادی به صورت گسترده از فاکتورها و اسناد نامعتبر استفاده کرده و اقلام خوراکی از جمله گندم، شکر، جو، سویا، ذرت و 2 نفر را از یکی از دفاتر بندر امام صادر کرده اند. دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی دهگانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در راستای مبارزه قاطعانه با مفاسد اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط قوه قضائیه، دادگستری استان تعقیب و انقلاب بندر امام خمینی (ره) و بنا به گزارش ناشناس را اعلام کرده است. سربازان امام زمان (عج) بر اساس فعالیت یک باند فساد اداری، دستور رسیدگی قضایی، شناسایی و دستگیری متهمان در یکی از ادارات صادر شد.

وی افزود: تاکنون 17 نفر از اعضای این باند با استفاده از فاکتورها و اسناد غیر معتبر، محموله های مواد غذایی از قبیل گندم، شکر، جو، سویا، ذرت و 2 نفر را از خدمات بندری این منطقه خارج کرده و دستگیر شدند. و پس از انجام تحقیقات مقدماتی، تفهیم اتهام و صدور قرار کیفری بازداشت و دستور قضایی لازم برای تکمیل تحقیقات و انجام کار کارشناسی لازم صادر شده است.

رئیس قاضی خوزستان گفت: ارزش تقریبی و برآورد اولیه اقلام مذکور صدها میلیارد تومان است. در حال حاضر تحقیقات لازم برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با این پرونده ادامه دارد. مشخص خواهند شد.

دهگانی ادامه داد: رسیدگی به این پرونده با سرعت و دقت لازم در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و نتیجه نهایی متعاقبا اعلام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضائیه با همه مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی مبارزه می کند و اجازه نمی دهد دلالان با دستبرد به بیت المال و اموال عموم مردم از جایگاه شغلی و اجتماعی خود سوء استفاده کنند. بده و به نفع آنها قرعه کشی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید