باند قاچاقچیان مواد مخدر کمیاب در مازندران منهدم شد


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809206

محسن رضازاده گفت: اعضای باند قاچاق داروهای کمیاب و کمیاب با عملیات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مازندران دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، محسن رضازاده صبح امروز در حاشیه رونمایی از کشفیات دارویی از دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی سودجو با همکاری یکی از داروخانه ها اقدام به تهیه و توزیع دارو در خارج از کشور کردند. قیمت های نجومی و برخی از این داروها به پول ملی نیز اعطا شد.

وس افزود: در حالی که مردم طی پیک تاج نیاز به دارو داشتند، این دلالان دارو را از شبکه توزیع قانونی خارج کرده و با چند برابر هزینه در اختیار بیماران قرار دادند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: یکی از اعضای دستگیر شده این باند دارای داروخانه و دو نفر دیگر دارای مدرک لیسانس بودند که به گفته آنها به پزشکی و درمانی آشنا بودند زیرا 18 سال است که در داروخانه ها کار می کند. .

دادستان شهرستان بابل افزود: فعالیت اعضای این باند مشمول قانون قاچاق کالا بوده و علاوه بر یک تا پنج سال حبس، میزان مواد مخدر کشف شده به قیمت روز محاسبه و از یک تا هفت برابر جریمه نقدی محکوم می شود. .

حجت الاسلام ملاکریمی گفت: متهمان با دستور قضایی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید