بانک اطلاعاتی غنی از پایان نامه های مرتبط با امنیت اخلاقی تهیه شده است


ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842415

موسوی دبیر سومین جشنواره ملی پایان نامه با محوریت امنیت اخلاقی از تهیه بانک اطلاعاتی غنی از پایان نامه ها با محوریت امنیت اخلاقی و ثبت 510 اثر در این حوزه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سید محسن موسوی دبیر سومین جشنواره ملی پایان نامه با محوریت امنیت اخلاقی با اشاره به تقسیم کار ملی در سال های اخیر برای کنترل آسیب های اجتماعی در کشور و تصمیم وزارت علوم برای توزیع پایان نامه وی افزود: این جشنواره با محوریت امنیت اخلاقی و شناخت مسائل و آسیب های اجتماعی با محوریت اخلاقی، «توجه به دانشگاه و نگاه ویژه دانشجویان به انجام پروژه های پژوهشی و دانشگاهی در سال 1398» میزبان دانشگاه یزد خواهد بود. این یکی از اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به اهداف کلی جشنواره و برگزاری آن در دو بخش اصلی، افزود: این و پایان نامه های ساخته شده از سال 1392 تا 1400 که در حوزه امنیت اخلاقی و مرتبط با این موضوع بود، قابل ارسال به جشنواره است. .

موسوی افزود: 281 اثر مرتبط با موضوع و اهداف جشنواره ارسال شد که از این تعداد 111 اثر پس از داوری اولیه به هیئت داوران تخصصی منتقل شد و در نهایت 22 اثر به عنوان برگزیده نهایی 20 پایان نامه کارشناسی ارشد و 2 پایان نامه دکتری انتخاب شد. .

وی با اشاره به 6 محور مهم آثار گفت: 3 اثر در حوزه اخلاق و معارف اسلامی، 4 اثر در حوزه حقوق و مجازات و جرم شناسی، 7 اثر در علوم اجتماعی، 4 اثر در حوزه ارتباطات. و علوم رسانه، 2 اثر در زمینه قرآن و احادیث و فقه و حقوق اسلامی 2 اثر پس از داوری نهایی و تخصصی پذیرفته شد.

موسوی از تهیه بانک اطلاعاتی غنی از پایان نامه های مرتبط با محوریت امنیت اخلاقی و ثبت 510 اثر در این زمینه خبر داد.

محمد ترکاسوند دبیر چهارمین همایش ملی پیشگیری از مواد مخدر و اختلالات روان گردان گفت: اطلاع رسانی به دانش آموزان، معلمان و خانواده ها در خصوص علل مصرف مواد مخدر و پیشنهادات ارائه شده در این زمینه، گفت: آغاز زمستان سال گذشته و اول دی ماه است. ، و از سال گذشته تا امسال در مجموع 11 جلسه برگزار شده است.

ترکاشوند با تاکید بر تربیت معلم و آموزش مواد مخدر گفت: بین دانش قدیم و تجربه جدید دارویی تفاوت زیادی وجود دارد و در این راستا تلاش می شود از طریق اساتید دانشگاه و دانشگاه نسبت به توانمندسازی و توانمندسازی معلمان آگاه شوند.

عباس تیموری دبیر اجرایی همایش با اشاره به چهار رویکرد مهم دانشگاه در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روانگردان گفت: رویکرد رشد عاطفی بستری است و از این رو برنامه ریزی هایی تعریف و اجرا می شود.

وی افزود: چهارمین همایش ملی پیشگیری از مواد مخدر و اختلالات روانگردان نیز با رویکرد آگاهی بخشی برگزار می شود و محورهای این همایش در دو بخش عمومی و ویژه با تعداد 102 نفر ثبت نام شده تعریف شده است. 52 مقاله در کنفرانس.

تیموری با اشاره به مقالات دریافتی در دو حوزه عمومی و تخصصی گفت: 32 مقاله در حوزه عمومی و 13 مقاله در حوزه تخصصی از 30 استان کشور دریافت شد و در نهایت 36 مقاله در این همایش به تصویب رسید که در قالب یک کتابچه کنفرانس منتشر خواهد شد. هشت مقاله برتر در روز کنفرانس ارائه خواهند شد.

تیموری در تشریح جزئیات متقاضیان گفت: 44 درصد متقاضیان زن و 56 درصد مرد هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید