بانک تجارت محصول صنعتیار (scf) را معرفی کرد.


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916430

بانک تجارت برای اولین بار در سیستم بانکی کشور محصول صنعت یار (الگوی تامین مالی زنجیره ای (SCF) برای شرکت های صنعتی) را در گروه صنایع گیتی پسند اصفهان معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسمی با حضور مدیران عامل بانک تجارت و گروه صنایع گیتی پسند، اولین خرید اعتباری توسط نمایندگان فروش این شرکت از طریق پروژه صنعت یار بانک تجارت انجام شد.

بانک تجارت در طرح صنعتیار پس از تایید اعتبار و اعطای اعتبار به نمایندگان فروش شرکت های تولیدی و صنعتی، متعهد می شود که بدهی این نمایندگان را در سررسید بازپرداخت کند. ضمناً اعتباری که به این نمایندگان در قالب فاینانس زنجیره ای تعلق می گیرد، برای تامین مواد اولیه به شرکت تولیدکننده محصول قابل انتقال است.

در این مراسم هادی احالی فیض عطار، مدیرعامل بانک تجارت، گروه گیتی پسند را هلدینگ بزرگی دانست که توانسته به صورت سیستماتیک فعالیت های خود را توسعه دهد.

وی افزود: وجود ظرفیت های بیشمار در صنایع کشور، بانک تجارت را بر آن داشت تا برای حمایت از شرکت های تولیدی و دانش بنیان داخلی، رونمایی صنعت یار را در دستور کار خود قرار دهد.

علیرضا جنتی مدیرعامل هلدینگ گتی پسند با قدردانی از تعامل بانک تجارت در مدت همکاری ابراز امیدواری کرد این مجموعه همچنان بتواند با حمایت های این بانک در راستای تولید، خودکفایی و اشتغال زایی گام بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید