بانک رفاه کارگران امسال دومین بانک برتر کشور شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در رتبه بندی سال گذشته این بانک در رتبه سوم این گروه قرار گرفت و امسال نیز توانست جایگاه خود را ارتقا داده و مسیر پرافتخار خود را در سال های اخیر ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، در بین 100 شرکت برتر این رتبه بندی، بانک رفاه نیز از نظر شاخص فروش در رتبه نهم قرار دارد که نسبت به رتبه سال گذشته در این بخش دو پله بالاتر است.

کسب این افتخارات حاصل افزایش توانمندی ها و توانمندی های تخصصی بانک در حوزه های مختلف و گسترش حمایت های مربوطه از تولید ملی و ایجاد اشتغال است.

بی شک این ارتقاء جایگاه با تلاش، تعهد و تلاش مدیران و تمامی کارکنان بانک رفاه کارکاران حاصل شده است که ضمن حرکت در مسیر نوآوری و تکمیل سبد خدمات و محصولات مدرن، مشتری مداری و مشتری مداری در راس اقدامات اجرایی آنهاست.

گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی هر ساله با رتبه بندی برترین شرکت های کشور (رتبه بندی IMI-100) و معرفی و تجلیل از این شرکت ها در قالب همایش «شرکت های برتر ایران» که امسال نیز حائز اهمیت است. دوشنبه 12 بهمن ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری، صاحبان و مدیران بنگاه های اقتصادی، کارآفرینان برتر، اساتید دانشگاه و … برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید