بانک سپه آماده انجام ماموریت های خطیر خدمت به مردم و انقلاب در اکوسیستم جدید است.


ساعت: 21:41
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878554

ابراهیمی در جمع مدیران و کارکنان بانک سپه در منطقه فارس:

مدیرعامل بانک سپه، اکوسیستم جدید را مبتنی بر تمایل برای ورود به عرصه های جدید و انجام ماموریت های خطیر در خدمت مردم، اسلام و انقلاب عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله ابراهیمی در سفر به استان فارس در جمع مدیران و کارکنان این استان گفت: ماموریت های جدیدی که نظام اسلامی به بانک سپه محول کرده، حاصل اعتماد مسئولان و جهادی کارکنان این بانک است.

مدیرعامل بانک سپه گفت: سربلندی بانک سپه حاصل کار جهادی و شبانه روزی است و سخت ترین و پیچیده ترین کارها را کارکنان بانک سپه بر عهده دارند.

وی با اشاره به عبور بانک سپه از تنگناهای سخت و پرخطر، خاطرنشان کرد: فرآیند پیچیده یکپارچه سازی که در دنیا کم نظیر بود و طرح تحول فناوری اطلاعات و مفاهیم طراحی بانک سپه بر اساس مفاهیم جامع بانکی که تقریباً به صورت همزمان انجام شد. با ادغام «جهاد ستاد و پشتیبان مسئولان کشور بود.

دکتر ابراهیمی با تاکید بر اهمیت برنامه راهبردی تحول و طراحی ساختار سازمانی منطبق با خطوط تجاری بانک، افزود: این ساختار پشتیبان استراتژی و چشم انداز ماموریت ها است و این ساختار آماده انطباق با دنیای تجارت «بانک سپه برای رقابت با رقبا در برنامه باید به اکوسیستم جدید حرکت کند.
* ماموریت ها باید متناسب با اقتدار باشد

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به توجه ویژه به جذب مشتری گفت: در بازاریابی باید ماموریت ها متناسب با مسوولان باشد و با دست بسته فروخته نمی شود.

دکتر ابراهیمی بر ضرورت تفویض اختیارات به مدیران استانی و کارکنان شعب برای ارائه تسهیلات و جذب منابع تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ظرفیت استان در حوزه های مختلف باید به صورت تخصصی بازنگری شود و بازاریابی بر این اساس انجام شود.
* نیاز به مدیریت هوشمند منابع و هزینه ها

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لزوم مدیریت هوشمند منابع و هزینه های بانک افزود: برنامه مدیریت ریسک نقدینگی بانک سپه شامل تمرکز بر جذب منابع است.

وی همچنین بر تمرکز بر فرصت ها به ویژه در عرصه بین المللی با توجه به وسعت بانک سپه و وجود پتانسیل های جایگزین بین المللی و سه صرافی این بانک تاکید کرد.
* تشکیل کمیسیون های رفع موانع تجاری و رفع موانع فناوری اطلاعات

دکتر ابراهیمی در ادامه از تشکیل دو کمیسیون رفع موانع کسب و کار و رفع موانع فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: تشکیل این کمیته ها به منظور تسهیل در کار و حرکت سریع مجموعه در جهت تحقق اهداف صورت گرفت.
* نیروی انسانی سرمایه ارزشمند بانک سپه است

مدیرعامل بانک سپه افزود: بار مسئولیت های سنگین محول شده به بانک سپه بر دوش نیروی کار است و کارکنان بانک سپه ارزشمندترین دارایی های این بانک هستند.

وی به کارکنان بانک توصیه کرد از هر فرصتی برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و رفع مشکلات آنان و همچنین استفاده عادلانه از واحدهای مراقبت اجتماعی بانک برای تمامی کارکنان استفاده کنند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به اقدامات، برنامه ریزی ها و تلاش های انجام شده در جهت بهبود وضعیت معیشتی و اصلاح حقوق کارکنان، ابراز امیدواری کرد با راه اندازی دفتر مدیران، استعدادها در بانک شناسایی شود و با تدوین برنامه نیروی کار ماهر، سپه. بانک در افق 1404 به عنوان یک بانک جهادی، مردم اصلی در تراز انقلاب اسلامی همچون گذشته درخشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید