بانک مرکزی باید دست دور زدن قانون را کوتاه کند/ اقتصاد و حمایت عملی از تولید در شرایط فعلی حرف اول کشور است.

ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802103

این مرجع تقلید با اشاره به حمایت عملی از دادرسی در شرایط کنونی گفت: یکی از وظایف اصلی بانک مرکزی قطع دست قانونگذارانی است که قانون را از ذخایر بانک مرکزی دور می زنند. میلیاردها دلار را مردم عادی تصاحب نمی کنند، مردم آن را تصاحب می کنند، نه به زور اسلحه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله جوادی آملی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اقدامات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در تعیین به جای شعار امسال برای حمایت از تولید و برچیدن، گفت: اقتصاد و حمایت عملی از تولید در حال حاضر. موقعیت مهم است
بانک مرکزی باید دست کسانی را که قانون را دور می زنند قطع کند
وی ادامه داد: بانک مرکزی کار بسیار سختی دارد، یکی از وظایف اصلی بانک مرکزی قطع ذخایر بانک مرکزی از قانونگذارانی است که قانون را دور می زنند. میلیاردها توسط مردم عادی تصاحب نمی شود، این سوء استفاده ها توسط افراد انجام می شود، نه با زور اسلحه. بنابراین با توجه به اختلاس های صورت گرفته باید بررسی و آسیب شناسی کرد که مردم چگونه توانستند حق را باطل کنند و اختلاس صورت گرفت.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه واجب است همه با عزت بر این کشور حکومت کنند و راه سعادت تولید و اشتغال است، خاطرنشان کرد: ما در این مملکت امیدواریم شهدا همانگونه که در حیات آخرت به جامعه خود فکر می کنند. و در برزخ به فکر اجتماع خود هستند و دائماً برای مردم دعا می کنند، کشور از چنین سرمایه معنوی عظیمی برخوردار است، باید قدردان این ثروت های عظیم معنوی و مادی بود و از آنها به بهترین نحو برای پیشرفت این کشور استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید