بانک ها باید در برخورد با ازدواج جوانان مسئولانه عمل کنند


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821045

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک ها در بحث ازدواج جوانان منفعل نباشند و مسئولانه عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه بررسی عملکرد بانک ها که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: بانک ها باید عملکرد خود را در عملکرد مناسب بررسی کنند باید بتوانند دفاع کنند. وضعیت و عملکرد بانک های کهگیلویه و بویراحمد.

عسگری موضوع ازدواج را ضروری می داند و با بیان اینکه اگر مشکل ازدواج جوانان حل شود، مشکلات مختلف آنها نیز حل می شود، گفت: اگر بتوانیم در مورد ازدواج جوانان کاری انجام دهیم اما اقدامی صورت نگرفت، شریک گناه هستیم. که خود را به آن متعهد کرده اند.»

وی به لزوم تفکیک کار بانک ها از دبیر شورای هماهنگی بانک های استان اشاره کرد و گفت: در جلسه آینده همه بانک های استان باید برای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود حضور داشته باشند چرا که این مسئولیت فراتر از وظایف است. تعهد بانک

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه سودآوری نسبت به سایر استان ها پایین است، گفت: به غیر از فارس، بوشهر، خوزستان، نسبت سودآوری استان پایین است، بنابراین باید سرمایه گذار جذب شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ازدواج با مسئولانه توسط بانک ها حل می شود و نباید منفعل باشد، گفت: اگر سرمایه گذار آمد و توان کافی داشت باید از او حمایت کنید.

عسگری به لزوم اعلام مشارکت بانک های خصوصی در روند توسعه استان اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی به مردم در ماه رمضان کمتر از روزه داری نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید