بانک ها موظف شدند با کمک پلیس به کمبودهای امنیتی و ایمنی خود رسیدگی کنند


زمان: 00:02
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879404

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص اینکه آیا بررسی نقاط ضعف برخی بانک ها از نظر امنیتی و ایمنی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: بله دو جلسه در وزارت کشور با حضور مدیران بانک ها و ماموران حراست داشتیم که وی مورد استقبال قرار گرفت و در این جلسات بانک ها مجبور شدند با نظر پلیس کاستی های خود را در زمینه حفاظت و امنیت اصلاح کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح کاشف در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار تهران پرس مبنی بر اینکه آیا بررسی نقاط ضعف امنیتی و ایمنی برخی بانک ها در جریان است یا خیر. دستور کار پلیس وی گفت: بله، دو جلسه در وزارت کشور با حضور مدیران و کارکنان حراست بانک داشتیم و تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد و به نظر من همه بانک ها باید روی این موضوع سرمایه گذاری کنند و در این جلسات بانک ها. کاستی در حفاظت و امنیت با نظر پلیس.

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به آخرین اخبار در خصوص سرقت اخیر بانک گفت: پلیس و پلیس طرف مقابل در هفته جاری به ما تحویل داده می شوند. و تحویل خزانه داری بانک ملی شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: وزن طلاها و جواهرات کشف شده که برخی از آنها بسیار گران بودند بالای 90 کیلوگرم بوده و ارز و سکه در همان ابتدا تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید