باید به تقویت ظرفیت پلتفرم های نمایش خانگی توجه شود


ساعت: 20:42
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881237

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: افزایش استقبال مردم و مخاطبان از تولیدات سکوی نمایش خانگی ارتباط مستقیمی با کاهش بازدید آنها از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان دارد که تولیدات آنها در تضاد کامل با باورهای ملی، مذهبی و مذهبی است. از مردم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی یزدیها نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با اشاره به استقبال روزافزون اقشار مختلف جامعه از تولیدات سکوهای نمایش خانگی گفت: سریال و سرگرمی سکوهای نمایش خانگی به دلیل اینکه آنها متناسب با افکار و خواسته های طبقات و افراد مختلف جامعه هستند و در سبک ها و ژانرهای مختلف تولید می شوند و اکثر نیازهای مخاطب را در زمینه های هنری، سرگرمی و آموزشی برآورده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلتفرم های نمایش خانگی شبکه قابل اعتمادی به حساب می آیند که باید به نحو مطلوب و همگانی از آن استفاده کرد، گفت: صرف نظر از برخی مشکلات، کمتر محصولی بر روی پلتفرم های نمایش خانگی وجود دارد که بتوان آن ها را بیشتر اصلاح و مشاهده کرد. برای افزایش پذیرش تولیدکنندگان آثار هنری از این پلتفرم‌ها، باید انگیزه‌های بیشتری در نظر گرفته شود.

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس همچنین تصریح کرد: از سوی دیگر افزایش استقبال مردم و مخاطبان از تولیدات در سکوهای نمایش خانگی با کاهش مراجعه آنها به شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ارتباط مستقیم دارد. تولیدات آن با باورهای ملی، مذهبی و مذهبی مردم در تلاقی کامل است.

یزدی خواه به فرصت پرداختن به مقوله هایی که در رسانه ملی امکان پذیر نیست از سوی سکوها اشاره کرد و گفت: سکوهای تماشای خانه باید از این فرصت برای بیان آسیب های اجتماعی و چاره اندیشی برای کاهش آن نهایت استفاده را ببرند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بیننده آثار تولید شده در تریبون های نمایش بومی است یا خیر، گفت: اگر فرصت و وقت داشته باشم چند اثر قوی و اصیل شبکه نمایش بومی را در کنار خانواده تماشا می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید