باید به سراغ کیفیت برویم

ساعت: 00:32
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923558

رئیس کمیته آموزش در مراسم اختتامیه دوره تربیت معلم به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم شکوری رئیس کمیته آموزش گفت: از دوستان عزیزی که در گذشته این سمت را داشتند و برای پیشرفت فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی زحمات زیادی کشیدند تشکر می کنم. من سال ها در زمین و خارج از زمین بوده ام و فوتبال را از نزدیک دنبال می کنم. در گذشته کارهای خوبی انجام شده است و باید در مسیر رشد و توسعه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: وقتی با فوتبالیست ها صحبت می کنیم نیازها و نظرات خود را وارد بحث آموزش می کنند که ما را به سمت برنامه ریزی برای رشد و توسعه سوق می دهد. ما هم مانند فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهیم بحث آموزش را با روش خاصی دنبال کنیم.

رئیس کمیته آموزش معتقد است برای موفقیت باید با علم روز پیش رفت، گفت: هر روز باید با علم روز اهداف و برنامه های خود را پیش ببریم، نیازمند یک سری مشکلات جدید در شاخه های مختلف آموزش و پرورش هستیم. اول، بیایید یک قهرمانی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به سمت ارتقای کیفی حرکت کنیم که بی شک در بحث آموزش و کیفیت فنی تاثیر بسزایی دارد. ایران از نظر کمی در آسیا جایگاه خوبی دارد. برای موفقیت باید قدم به قدم با زیربنای درست جلو برویم.

رئیس کمیته آموزش تصریح کرد: به نظر من نمی توان با دوره های کوتاه مدت معلم تربیت کرد. همانطور که می دانید یکی از مهمترین جنبه های فوتبال معلمان هستند، اگر بخواهیم تغییری ایجاد کنیم به معلمانی نیاز داریم که با دانش خود به روز باشند.

شکوری در نهایت گفت: تاکید می کنم تمرینات خود را مرتب به روز کنید. ما قصد داریم آخرین تحلیل های سال 2022 را در اختیار معلمان قرار دهیم و شاهد تغییرات و تحولات خوبی باشیم که با کمک معلمان مفید خواهد بود. همچنین از حضور پرسنل دو باشگاه پرسپولیس و سایپا در این دوره تشکر می کنم. باشگاه ها یکی از بازوهای قوی فوتبال هستند و بدون شک حضور آنها در روند رشد مربیان موثر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید