باید به نسل جوان خدمت سربازی را آگاه کرد


ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916673

بامری بیان کرد: باید با اطلاع رسانی مناسب نسل جوان را نسبت به خدمات ارتش آگاه کنیم زیرا دشمن می خواهد جوانان را نسبت به ارتش ناامید کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در تشریح جلسه شورای اداری سراوان بر جهاد تاکید کرد و گفت: اگر امروز به آخرین توطئه های رژیم سلطانی نگاه کنیم، خواهیم دید که دلیل این همه دشمنی، پیشرفت روزافزون ایران اسلامی است.»

وی افزود: دشمنان امروز نه تنها در مقابل جمهوری اسلامی هستند، بلکه نمی توانند پیشرفت ایران اسلامی و ایران قدرتمند را ببینند.


بامری تصریح کرد: دشمن امروز ابتدا می خواهد شایستگی های نظام اسلامی را انکار کند و ما را از گذشته پشیمان کند چرا که به جایی رسیده ایم که دشمنان را نگران کرده است.


وی با بیان اینکه نسل جوان امروزی که سختی های دفاع مقدس را درک می کنند باید متوجه باشند، گفت: کارهای بزرگی در کشور انجام شده و البته مشکلاتی هم وجود دارد که باید برطرف شود.


معاون سیاسی اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: دشمن سه هدف اساسی دارد، اول اینکه خانواده را هدف گرفته است، دوم اینکه می خواهد الگوهای ما را متزلزل کند زیرا بسیاری از الگوهای ما جهانی است و سوم اینکه آموزش و پرورش را هدف قرار داده است.


وی افزود: یک مدیر انقلابی باید دارای سه ویژگی مهم از جمله ارتباط با خدا، انسان دوستی و پویایی باشد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید