باید مراقب باشیم که آبان 98 تکرار نشود

باید مراقب باشیم که آبان 98 تکرار نشود

روز جدید : نماینده تبریز در مجلس در واکنش به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، ضمن اعلام اینکه نمایندگان مجلس دیروز ارز را حذف کردند، به آبزرور ایرانیان گفت: پس از دریافت هدفمندی یارانه ها، شاهد وضعیت آشفته ای در کشور بودیم. از تجربه 1989 درس بگیرید و دیگر این اشتباه را تکرار نکنید.

احمد علیرضا بیگی در واکنش به اخبار جنجالی مبنی بر لغو ارز ۴۲۰۰ تنی گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، ارز ۱۱ هزار تنی بسته شده است اما دولت ۱۱ هزار تن ارز را قبول نمی کند؛ در حالی که ارز ۴۲۰۰ تنی را نمی پذیرد. چون در نهایت هزینه هایش افزایش پیدا می کند.وی با تایید خبر حذف ارز ترجیحی گفت: خیر; امروز جلسه ای نداشتیم و دیروز ارز 4200 تنی از لایحه بودجه 1401 حذف شد.

عضو کمیسیون مشاوره و امور داخلی مجلس در عناوین خبرگزاری های دولتی با بیان اینکه دولت حذف ارز ترجیحی را تصویب کرده است، گفت: قصد دولت حذف ارز 4200 تومانی بوده و مجلس با دولت همکاری کند. بسته شد

علیرضا بیعی ضمن تکذیب اظهارات نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مبنی بر اختصاص 250 هزار میلیارد جلد برای جبران حذف 4200 جلد، گفت: تاکید مجدد جعفرصادری، عضو کمیسیون تلفیق در مورد افزایش قیمت ها. وی درباره ارز 4200 تومانی و پیامدهای آن گفت: حذف ارز 4200 تومانی قطعا تبعات بسیار و خطرناکی خواهد داشت.

نماینده تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به اعتراضات آبان ماه 98 و ارتباط خود با حذف ارز ترجیحی به دیده بان ایران گفت: باید مراقب باشیم که اعتراضات آبان 98 در اثر این افزایش قیمت تکرار نشود. ما در یک وضعیت آشفته در کشور بودیم. باید از تجربه سال 89 درس بگیریم و دیگر این اشتباه را تکرار نکنیم.

اگر تک بعدی تصمیم بگیریم اعتراضات آبان 98 را بدتر تجربه خواهیم کرد!

علیرضا بیگی تاکید کرد: اگر برای ارز ترجیحی تک بعدی تصمیم بگیریم قطعا اعتراضات آبان ۹۸ را بدتر تجربه خواهیم کرد. اذعان دارد که این مقدار ارز باید برای تامین گندم، دارو و کالاهای اساسی در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید