باید همه امکانات برای تحقق مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به یزد بسیج شود.


ساعت: 10:03
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895216

دشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در سفر رئیس قوه قضائیه به استان یزد مصوبات خوبی به تصویب رسید که اجرای آن باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، غلامعلی دیشیری امروز در جلسه شورای معاونین قضات استان یزد با بیان اینکه نباید فرصتی برای اجرای مصوبات سفر از دست داد، تصریح کرد: تعیین نحوه توزیع خودروهای توقیف شده در پارکینگ های پلیس و مشاوره هماهنگی. که مورد انتقاد قرار گرفته است رئیس قوه قضائیه باید در اولویت اول قوه قضائیه و سایر نهادهای متولی باشد.

وی از همدلی، همکاری و هم افزایی مسئولان و مدیران استانی در انجام سفر رئیس قوه قضائیه به استان یزد قدردانی کرد و گفت: همدلی، هماهنگی و همکاری قوه قضائیه با مدیران و مسئولان اجرایی این تلاش را به همراه داشت. در مانیفست استانی ساخته شد.و تاییدات و برکات بسیاری را نصیب مردم استان کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر تلاش مضاعف برای رفع ایرادات و نواقص استان تاکید کرد و گفت: هر چیزی که خدمات دستگاه قضایی به مردم را تحت الشعاع قرار می دهد باید شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی با اشاره به تصویب 139 میلیارد تومان اعتبار استانی برای این سفر، تصریح کرد: اینگونه سفرها موجب افزایش امید و اعتماد مردم به نظام و تسریع در خدمت رسانی و گشایش به دادگستری می شود.

این مقام قضایی نظارت و بازدید از محل و شناسایی مشکلات و گلوگاه های اداری را از دیگر مزیت های سفر استانی برشمرد و گفت: حضور همزمان معاونان قوه قضائیه در استان و برنامه ریزی برای حضور آنان در تمامی حوزه های قضایی از جمله اقدامات است. که اشراف ولایی بهتر و دقیق تری به مقامات عالی قوه قضائیه و رئیس قوه قضائیه می دهد.

وی تاکید کرد: سفر رئیس قوه قضائیه به استان فرصتی برای مردم و دستگاه قضایی بود و اکنون باید با برنامه ریزی جدی و تلاش مضاعف تلاش کنیم تا تمامی مصوبات این سفر محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید