با آرزوی موفقیت برای ستاره پرسپولیس!

با آرزوی موفقیت برای ستاره پرسپولیس!

حامد لک که به تازگی به دلیل اختلاف با کادرفنی از تمرینات گروهی فاصله گرفته و به صورت انفرادی در ورزشگاه شهید کاظمی با یکی از اعضای کادر فنی سرخ پوشان تمرین می کند، یک هفته است که در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور دارد و با انگیزه است. بیشتر از قبل کار می کند.

با توجه به اینکه گوهری دروازه بان دوم این تیم در غیاب لک نتوانست در موقعیت هایی که کادرفنی در اختیار او قرار داده عملکرد خوبی داشته باشد و عملکرد ناپایداری داشت، یحیی گل محمدی قصد دارد از حامد لک در دروازه تیمش مقابل پیکان استفاده کند. . لاک که این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد، در اینستاگرام خود با انتشار پستی در مورد دیوید فنای سرمربی دروازه بانان پرسپولیس نشان داد که رابطه آنها بیش از گذشته صمیمی شده است و حالا پس از مدت ها انگیزه زیادی برای عملکرد خوب در سلول تورهای قرمز دارد. . برگه سفید در این بازی برای پرسپولیس و حامد لاک اهمیت زیادی دارد. شانس برای آخرین بار در بازی برگشت مقابل نفت آبادان پشت دروازه پرسپولیس بود و یحیی پس از اشتباهاتی که در این دیدار مرتکب شد، ابتدا او را روی نیمکت نشاند و سپس برای مدتی از تمرینات گروهی کنار گذاشت.

باید منتظر ماند و دید آیا شانس می تواند در جدال با پیکان و شاگردان معتبی حسینی دروازه تیمش را بسته نگه دارد یا خیر. در واقع بازی پیکان فرصتی طلایی برای شانس است تا موقعیت خود را به دست آورد و اتفاقات این فصل را فراموش کند و انتقادات را فراموش کند.

دیدگاهتان را بنویسید