با آمادگی نسبی قهرمان آسیای میانه شدیم/ باید احساس خطر کنیم!


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866435

مربی تیم تنیس روی میز جوانان گفت: با آمادگی نسبی و نه با تمام توان در بازی های آسیای میانه حضور پیدا کردیم و به هدف و برنامه مورد نظر رسیدیم و به مقام قهرمانی دست یافتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر بخشی مربی تیم تنیس روی میز جوانان در خصوص نمایندگی تیم ملی در مسابقات آسیای میانه و کسب جواز حضور در مسابقات جوانان آسیا بیان کرد: هدف اصلی ما در مرحله اول کسب سهمیه حضور در مسابقات آسیایی بود. قهرمانی آسیا و بعد از آن انگیزه داشتیم که بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. هدف از این برنامه ریزی با توجه به شناختی که از حریفان داشتیم این بود که با آمادگی تقریباً نسبی و نه با تمام توان در این مسابقات شرکت کنیم. خدا را شکر به هدف و برنامه مورد نظر رسیدیم و عنوان قهرمانی را کسب کردیم. .

وی با اشاره به سطح کیفی مسابقات و تیم های شرکت کننده در آسیای میانه افزود: حریفان اصلی ایران تیم های قزاقستان و ازبکستان بودند و ماه گذشته تحلیل دقیقی از سطح بازی های آنها داشتیم. در واقع در یک ماه اخیر بیشتر تمرینات را به گونه ای انجام داده ایم که نتیجه مطلوب را از حریفان مستقیم بگیریم. قزاقستان، ازبکستان و کشورهای همسایه برای بهبود و کسب نتایج بهتر تلاش می کنند و این نشان می دهد که همه این کشورها در سطح آمادگی خوبی هستند و باید احساس خطر کنیم و برنامه های جدی تری برای آینده دنبال کنیم.

مربی تیم تنیس روی میز جوانان در ادامه با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی که پس از بازی های آسیای میانه در قزاقستان برگزار شد، با اشاره به شرایط برگزاری اردوی میزبان گفت: در این اردو تیم هایی از قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان و سایر کشورها حضور داشتند. کمپ قزاقستان از نظر سخت افزاری و تجهیزاتی یکی از بهترین کمپ های دنیاست و از هر نظر عالی بود هرچند از نظر کیفی سطح تمرینات کمی پایین تر از ایران بود اما این کمپ زیر نظر آقای دکتر لونکو و یک مربی چینی که یکی از بهترین مربیان جهان به حساب می آید برگزار شد.

بخشی بیان کرد: به شخصه می توانم بگویم مربیان ملی ما دست کمی از آنها ندارند به خصوص آقایان مکیف و لطف الله که در کشورمان از مربیان خوبی به شمار می روند. به نظر من علم و دانش مربیان ایرانی برابر و یا حتی بالاتر از مربیان کلاس جهانی است و بیشتر مشکلات اقتصادی جامعه ما اجازه نمی دهد عملکرد بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری بگیریم.

وی ادامه داد: 10 شهریور در هر دو رده سنی نونهالان و جوانان قهرمان آسیا هستیم و کل برنامه ریزی انجام شده است. در زمان باقیمانده اردوهای طولانی مدت و باکیفیت برگزار خواهیم کرد و تمام اهدافمان این است که آمادگی 100 درصدی برای حضور در این مسابقات داشته باشیم. دلیل اینکه با آمادگی نسبی به آسیای میانه آمدیم این بود که می خواستیم به اوج آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا برسیم. کار سختی در پیش داریم چون اینجا همه تیم ها قوی هستند و نمی توانیم با آمادگی نسبی شرکت کنیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. کادر فنی برنامه های خوبی دارد. این عملکرد فدراسیون تنیس روی میز در سال های اخیر سطح توقعات تیم های ملی را بالا برده و هم انگیزه و هم مسئولیت بیشتری در قبال نتیجه و کار بیشتر از همیشه به ما داده است. حتما با تمام وجود در مسابقات شرکت خواهیم کرد تا با تمام توان و متناسب با شخصیت فدراسیون و جامعه و ورزش کشور نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید