با اولین تمدید پرسپولیس آشنا شوید

با اولین تمدید پرسپولیس آشنا شوید

شماره 88 در دقیقه 90 در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشت اما 48 ساعت مانده به این دیدار نیازی به فیکس نشد و حسینی، امید عالیچاه و فرشاد فرج تصمیم گرفتند آنها را از لیست سرخپوشان پایتخت خط بزنند.

بازیکنان مصدوم پرسپولیس پس از تمرین روز شنبه توسط یحیی گل محمدی محروم شدند تا از حضور در اردوی این تیم جلوگیری کنند. سرمربی سرخپوشان پایتخت از لیست تیم حسینی و آلیشیا که کاپیتان اول و دوم پرسپولیس هستند حذف شد. فرشاد فرج هم باید برای پرسپولیس بازی می کرد اما او هم از جمع هم تیمی هایش کنار گذاشته شد.

اما هر سه بازیکن با عفو یحیی گل محمدی راهی هتل آزادی شدند تا به دیگر بازیکنان پرسپولیس در آن مسابقه بپیوندند. سیدجلال حسینی از لیست بازی ها خط خورد و فرصت حضور در زمین به فرشاد فرج داده نشد.

امید عالیشاه که باید فیکس می شد، در دقیقه 78 جای احسان پهلوان را گرفت و دقایقی مقابل شهر هودرو به میدان رفت. اگر این اتفاق نمی افتاد و این سه بازیکن توسط یحیی گل محمدی اخراج نمی شدند، امید علیچاه فیکس تا چند دقیقه دیگر در بهترین حالت به عنوان ذخیره به میدان می رفت اما …

قسمت این بود که سیامک نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت و در حالی که بهترین عملکرد خود را ارائه می کرد، گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. نعمتی در حالی مقابل شاهخودرو خوش درخشید که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده بود و هنوز باشگاه برای تمدید با او تماسی نگرفته بود.

سیامک نعمتی پس از بازی با شهردار به این مشکل اشاره کرد و گفت: قراردادم بعد از آخرین بازی به پایان می رسد. دیگر بازی نیست. من ننشستم با مدیریت صحبت کنم، اما فصل دارد تمام می شود، باید حل شود، برای من یکی دو ماه پیش بود که گفتم مسابقات تمام شده است. بعد از مسابقات صحبت کنید. یک بازی دیگر باقی مانده است، باید بنشینیم و با باشگاه صحبت کنیم، اگر شرایط خوب بود، افتخار می کنم در تیم پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم. انتخاب اول من در ایران پرسپولیس است و در این شکی نیست. پیشنهاد خارجی وجود دارد اما انتخاب اول من پرسپولیس است.

با اینکه سیامک نعمتی در لیست بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی قرار داشت، اما حالا با این عملکرد خوب و گلزنی مقابل شهرهدی مشهد، به نظر می رسد دوباره قرارداد شماره 88 با پرسپولیس تمدید شود!

دیدگاهتان را بنویسید