با بسیجی بودن و پیروی از فرهنگ پاسداری می توان به ایران قدرتمند دست یافت


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914980

سردار مکواساز گفت: ایران قدرتمند با بسیجی بودن و الگوبرداری از فرهنگ پاسداری به دست می آید و همه باید در جهت نهادینه شدن فرهنگ بسیجی تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ سردار علی مکوساز معاون فرهنگی هنری بسیج امروز (پنجشنبه) در مراسم اختتامیه جشنواره رسالت های ماندگار گفت: بسیج یکی از رحمت های الهی و معجزات انقلاب اسلامی و ماندگارترین یادگار امام است. خمینی (ره) و بسیج در راه جهاد در راه خدا گام برمی دارند.

ماکواز گفت: بسیج محل عبادت مؤمنان و محل فعالیت مجاهدان در راه خداست و بسیج امروز در همه صحنه ها مؤثر و مقتدر است و الگو شده است.

وی ادامه داد: برنامه های هفته بسیج امسال با تنوع زیادی برگزار شد که مهمترین برنامه امسال دیدار بسیجیان با حضرت امام خامنه ای بود که در این دیدار ایشان بیانات راهبردی حکیمانه ای را بیان کردند که باید در تمامی سطوح ابلاغ و اجرا شود. بسیج امروز».

معاون فرهنگی بسیج افزود: بیانات مقام معظم رهبری فصل سخنرانی بسیجیان است و سخنان ایشان همواره مشکل گشا و منجی امت اسلامی بوده و امروز این سخنان روشنگرانه باید به نسل جدید جامعه منتقل شود. “

وی یادآور شد: سخنان مقام معظم رهبری، توطئه های دشمنان را خنثی می کند و راه را برای مردم و پیشرفت کشور هموار می کند و امروز بسیجیان نباید اجازه دهند سخنان رهبری نادیده گرفته شود و آحاد جامعه باید در این راه تلاش کنند. اجرای دستورات رهبری

مقواز بیان می کند: بسیج حلقه اتصال امام و ملت است و رابطه مقام معظم رهبری با بسیج مانند رابطه پدر با فرزندان است و از این رو بسیج نقش مهمی در نهادینه شدن دستورات دارد. رهبری.

وی گفت: توکل به خدا، بسیجی ماندن و بسیجی بودن، قدردانی بسیج، کمک به مردم در عرصه های مختلف و رفع توطئه های دشمنان از مهمترین توصیه های مقام معظم رهبری به بسیجیان بود. که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.”

مقوا ساز تصریح کرد: فعالیت های بسیج در راستای معنویت و ارتباط با خداوند متعال و برای رضایت الهی است و بسیجیان باید انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی خود برگردانند.

وی یادآور شد: بسیج همیشه گوش به زنگ نقشه های دشمنان و استکبار جهانی است و بسیج باید مردم را از دسیسه های دشمنان حفظ کند.

معاون فرهنگی بسیج تصریح کرد: هرکسی که قلبش برای انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور می تپد بسیجی است و دایره بسیج بسیار گسترده است.

مقواساز افزود: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و با سرعت در حال پیشبرد مسیر تمدنی خود است و بسیجیان در این زمینه نقش بسزایی دارند.

وی افزود: کمک به مردم در عرصه های مختلف رسالت مهم بسیج است و امروز در شرایطی که دشمنان انقلاب با ایجاد برداشت های نادرست درگیر جنگ شناختی هستند، بسیج باید نقش گسترده ای ایفا کند.

معاون فرهنگی بسیج گفت: دشمن برای ناامید ساختن مردم از آینده انقلاب دست به جنگ شناختی با دروغ، فریب، فریب و عملیات روانی زده است و در این راستا بسیج باید در خنثی کردن توطئه های انقلاب پیشگام باشد. دشمنان و خنثی کردن توطئه ها با ایجاد امید.

مقوا ساز تصریح کرد: جهاد با تبیین حضوری یکی از رسالت های مهم بسیج است و این وظیفه مهم باید با ابتکار و خلاقیت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ایران قدرتمند با بسیجی بودن و پیروی از فرهنگ پاسداری به دست می آید و همه باید برای نهادینه شدن فرهنگ بسیجی تلاش کنند.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک امروز (پنجشنبه) در مراسم اختتامیه جشنواره پیام ماندگار گفت: جشنواره پیام ماندگار متعلق به بسیجیان است و در اراک در یک سال گذشته بیش از 7400 اثر از برنامه های فرهنگی کشور به ثبت رسیده است. پایه های مقاومت دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مهجوری تصریح کرد: آثار ارسالی صرفاً مربوط به فعالیت های فرهنگی پایگاه ها است و پایگاه ها در حوزه های مختلف فعال هستند، سایر حوزه ها در این جشنواره شرکت نکردند.

وی ادامه داد: هر پایگاه بسیج یک تیم تخصصی برای انتخاب آثار تشکیل داد و در نهایت هر حوزه 3 اثر برتر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد و در نهایت با تشکیل تیم تخصصی، آثار برتر منطقه انتخاب شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: ترویج شئونات اسلامی، ترویج اقامه نماز در اماکن عمومی و مدارس، ترویج روحیه عطوفت و کمک مؤمنانه و نیکوکاری، انجام وظیفه مهم تبیین جهاد، ترویج و تقویت فرهنگ اسلام اسلامی. انقلاب، تاریخ شهدا و حراست، بصیرت افزایی در خصوص حضور مردم در صحنه های مختلف، افزایش نشاط و شادابی در جامعه، فرزندآوری، رعایت عفاف و حجاب اسلامی، کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی و احیای امر به وظیفه. امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف جشنواره رسالت جاودانه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید