با تدبیر مسئولان، مشکلات ناشی از سیاست اقتصادی حل می شود


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839837

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری:

استله ملک حسینی گفت: خدای ناکرده با کمک مسئولان سختی ها برطرف می شود و آرامش به مردم و بازار باز می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص سیاست اقتصادی دولت سیزدهم اظهار داشت: نگذارید بی تدبیری جایگزین تاکتیک ها شود.

وی افزود: مردم دیگر نباید شک کنند که شرایط سخت است و ممکن است در آینده سخت تر شود، اما مقاومت از گذشته باعث شده افراد صبور و شایسته باشند و انشاالله جامعه از این معضل عبور کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: البته این به این معنا نیست که مسئولان معتقد باشند چون مردم صبور هستند ممکن است سخت تر از گذشته باشند زیرا مردم در خدمت مردم هر چه در توان داشتند انجام دادند. انقلاب کردند و نظام را درست کردند و خدای ناکرده با کمک مسئولان سختی ها برطرف می شود و آرامش به مردم و بازار باز می گردد.

آیت الله ملک حسینی گفت: دعا می کنم این روزهای سخت به سرعت بگذرد زیرا طولانی شدن آن هیچ گاه مصلحت عمومی نیست و اگر خدا بخواهد تدبیر و درایت پیروز می شود و انقلاب از این روزهای سخت عبور می کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص سنگسار رسانه های بیگانه گفت: این موضوع جدیدی نیست و انقلاب همیشه به آشوب های دشمن ضربه زده است، اما مردم بین شورش دشمن و واقعیت جامعه تفاوت قائل می شوند، «و مردم نگران نباشند، زیرا مردم آنقدر باهوش هستند که تسلیم رسانه های بیگانه شوند.

وی افزود: مردم کشور، کشور، انقلاب و نظام خود را دوست دارند و خود مسئولان نیز باید از این شعور انسانی نهایت استفاده را ببرند و امکان آن را بشناسند، زیرا مردم کاملاً می‌توانند بین شورش دشمن و واقعیت جامعه تمایز قائل شوند، بنابراین کارمندان نگران هستند. درباره تحریک دشمن. نباشند، اگرچه ممکن است برخی تحت تأثیر رسانه های بیگانه باشند، اما این زودگذر است و واقعیت ها به سرعت مشخص می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید