با تشکر از فرصت بازی در تیم ملی/ همیشه آرزوی بازی در مسابقات قهرمانی اسپانیا را داشتم


ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807457

پونفرادینا دروازه بان ایرانی خوشحال است که در صعود تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی فوتبال 2022 قطر نقش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر عابدزاده که در تابستان 2021 از ماریتیمو پرتغالی جدا شد و به تیم دسته دومی پونفرادینا اسپانیا پیوست، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت و دروازه بان اصلی این تیم است. او در جدیدترین اظهارات خود از وضعیت تیمی خود و صعود زودهنگام تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

عابدزاده 28 ساله امروز (چهارشنبه) در کنفرانسی در پونفرادینا گفت: همیشه آرزو داشتم در لیگ اسپانیا بازی کنم. وقتی پیشنهاد پونفرادینا را دریافت کردم، درنگ نکردم. ما تیم بسیار فشرده ای داریم، انگیزه بالایی برای 100 سالگی باشگاه داریم و همه اینها عواملی برای رسیدن به اهداف ما هستند. من منطقه الایبیرسو را خیلی دوست دارم. من طبیعت اینجا را خیلی دوست دارم و می توانم از بودن در اینجا لذت ببرم. احساس می کنم هواداران چقدر مرا دوست دارند.

پونفرادینا دروازه بان ایرانی که در دو دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 منطقه آسیا در مقابل دروازه تیم ملی ایستاد و دروازه خود را بسته نگه داشت، نیز در این دیدار قرار گرفت. موثر در بالا بردن زودهنگام تیم ملی برای جام جهانی. او گفت: خیلی ممنونم که این فرصت به من داده شد تا برای تیم ملی خودم بازی کنم. این باعث افتخار من است. خیلی خوب بود که دیدم مردم در کنار من و خانواده ام برای صعود تیم ملی به جام جهانی جشن می گیرند.

عابدزاده که تا پایان ژوئن 2023 با پونفرادینا قرارداد دارد و در این فصل در 21 بازی برای تیم اسپانیایی به میدان رفته است، در پایان گفت: از کاری که در این فصل با تیم انجام می دهیم خوشحالم. ما باید هر روز سخت کار کنیم و می خواهم تا جایی که ممکن است به تیم کمک کنم.

پونفرادینا در حال حاضر با 41 امتیاز در رده ششم لیگ دسته دوم اسپانیا قرار دارد و شانس ادامه حضور در لالیگا را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید