با تشکر از نماینده سیلی زدن رئیس میزبان!

با تشکر از نماینده سیلی زدن رئیس میزبان!

روز جدید : عابستانی نماینده مردم سبزوار که در دادگاه با شواهدی مبنی بر ضرب و شتم سرباز عابد اکبری (سرباز راهور) محکوم شده بود، اکنون از رئیس مجلس که در مورد پرونده خود دروغ می گوید حمایت کرده است.
با تشکر از نماینده سیلی زدن رئیس میزبان!

عابستانی نماینده مردم سبزوار در واکنش به سخنرانی محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در روز دوشنبه (15 آذرماه) در صفحه اینستاگرام خود در پستی نوشت: مجلس، تشکر می کنم. شما آقای کلیباف که بعد از چند ماه نشر اکاذیب بالاخره کمی حقیقت روشن شد!

وی پیام اقتصاد را در این زمینه نوشت؛ کلیباف گفته بود: بارها گفته ام عنابستانی مرتکب این اشتباه شد که در حالی که سربازی در حال انجام وظیفه نبود، سیلی زد! این اشتباه عابستانی بود که سرباز توهین کننده را هل داد، اختلافی که در هیاهوی رسانه ای گم شد.

به گزارش دیده بان ایران، اظهارات عجیب عابستانی پس از اثبات جرم نماینده سبزوار در دادگاه مطرح شد. عابد اکبری افسر پلیس راهور که توسط عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، در واکنش به اظهارات محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی را در یک پست لایو اینستاگرامی «جعلی» خواند.

عابد اکبری، افسر پلیس راهور که توسط عابستانی نماینده سبزوار در مجلس مورد ضرب و شتم قرار گرفت، در لایو اینستاگرام در واکنش به اظهارات محمد باکر کلیباف رئیس مجلس گفت: فقط مرا هل دادی؟

روز گذشته فیلمی از محمد باکر کلیباف منتشر شد که در آن او ماجرای درگیری یک سرباز راهور و نماینده مجلس را روایت می کند. کلیباف در این ویدئو عنوان می کند که عنابستانی تنها سرباز راهور را هل داده و شایعات در فضای مجازی به این سرباز ضربه زده است.

دیدگاهتان را بنویسید