با جریان های وحشتناکی که علیه ما هستند می جنگیم/ تلاش بازیکنانم بی پاسخ نمی ماند


ساعت: 23:02
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819861

سرمربی هودرو گفت: با جریانات وحشتناکی که علیه ما هستند می جنگیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سیدعباسی پس از تساوی 3 بر 3 شهرهدرو مقابل گل گهر سیرجان گفت: به تیم خوب گل گهر تبریک می گویم و هیچکس از توانایی های این تیم خبر ندارد. قلعه نویی معلم و مربی من است و باعث افتخار من شد که در کنار او هستم. از بازیکنان شهر هودرو خداحافظی می کنم. ما با جریان های وحشتناکی که علیه ما هستند می جنگیم. موضوع نام ما ساده ترین تم است و فکر می کنم با وجود تجربیات مختلف، ساخت یک بازی بسیار آسان است. گل گهر در همه مسابقات تیم برتر بود و هیچکس در قدرت این تیم شکی ندارد اما برخی جریان ها علیه تیم ما هستند. بازیکنان ما جوان هستند و مشکلات زیادی داشتند.
وی با انتقاد از قضاوت میثم حیدری و دستیارانش خاطرنشان کرد: داور در دو سه صحنه اجازه نداد بازیکن ما وارد زمین شود و وقتی به داور گفتیم داور را مطلع کند، گفت هندزفری من کار نمی کند. همین کمک داور سه بار به قاضی زنگ زد که به نیمکت ما کارت زرد بدهد! وقتی گل سوم را زدیم 30 ثانیه گذشت و به داور گفتیم بازیکن ما وارد زمین شود اما او گفت دست آزادم شکسته است. پس چطور مربی ما اخراج شد؟!
سرمربی تیم شهرهدرو گفت: چون ما یا مربی بزرگی مثل کالا نویی تیم را مدیریت می کنیم، دوستان ما کار خود را به خوبی بلد هستند. از بازیکنان شهرهدی تشکر می کنم و نمی دانم در مورد آنها چه بگویم. داستان شهر هودرو داستان «هفتصد من مثنوی» است. من سال هاست در فوتبال هستم و دیدم مسئولان شهر پشت تیمشان هستند. اما ما کسی را جز خدا نداریم.
سیدعباسی با اشاره به مشکلات شهر خودرو گفت: بازیکنان ما فقط خدا را دارند و زحمات آنها بی پاسخ نمی ماند. آدام عاشق بازی در سیرجان است و نمی توانم در مورد جوانی این تیم چیزی بگویم. هر که حق این بازیکنان را بخورد و زحمات آنها را زیر پا بگذارد، خداوند در دنیا و آخرت جواب او را می دهد. فضای حرفه ای سیرجان احساس می شود و برای باشگاه گل گهر آرزوی موفقیت دارم. هیچکس به ما توجهی نمی کند و از خدا می خواهم که به ما توجه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید