با رویکرد دولت جدید می توان به حل مشکلات امیدوار بود


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891139

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به مشکلات نوظهور باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدامات جدی صورت گیرد که خوشبختانه با توجه به جدیت و رویکرد دولت جدید می توان با همکاری و همفکری این امر محقق شد. نهادهای مختلف

به گزارش خبرنگار شبکه اجتماعی راه دانا؛ اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز پیش از ظهر در نشست خبری مهم ترین اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد.

پیش از ظهر امروز نشست خبری اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با نمایندگان رسانه های مکتوب و آنلاین برگزار شد.

وی در این جلسه که به مناسبت هفته دولت و روز خبرنگار برگزار شد، به تشریح مهمترین اقدامات این ستاد در زمینه مبارزه با قاچاق و پیشگیری از ترانزیت مواد مخدر و همچنین مشکلات و معضلات پیش روی مدیریت مرکزی ایستاد. .

6e65b674 a6a7 418c 996e 53e7f648f87a خبر خاکستری

مومنی درباره خطرات مواد مخدر در شرایطی که مواد مخدر صنعتی مشکلات جدیدی ایجاد کرده است، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم مواد مخدر را ریشه کن کنیم.

وی در بخشی دیگر از بیانات خود تصریح کرد: با توجه به جدید بودن برخی مشکلات باید اقدامات جدی در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام شود که خوشبختانه با توجه به جدیت و رویکرد دولت جدید می توان با همکاری و همفکری این مهم به این مهم دست یافت. نهادهای مختلف

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در ادامه خاطرنشان کرد: همکاری قوه قضائیه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها در چند روز گذشته ضربه سنگینی به آشپزخانه های داخلی شیشه سازی وارد کرده است.

مومنی در پاسخ به سوال یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه هزینه های ما در چهار حوزه انجام می شود، گفت: مهم ترین هزینه ها در چهار حوزه اصلی یعنی مقابله، درمان، پیشگیری و توانمندسازی انجام می شود.

مومنی در نشست خبری خود پس از ارائه گزارش فعالیت های ستاد مبارزه با مواد مخدر در چند ماه گذشته نظرات اصحاب رسانه را شنید و سوالات آنها را مطرح کرد.

این خبر تکمیل می شود…

دیدگاهتان را بنویسید