با شروع فصل گرما شاهد عدم تعادل برق خواهیم بود/ خسارت ناشی از تلرانس های برق در واحدهای صنعتی استان جبران ناپذیر است.


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840385

محمدرضاپور ابراهیمی گفت: در حال حاضر دچار عدم تعادل برق در استان هستیم که با شروع فصل تابستان این مشکل به اوج خود می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و خصوصی گفت: آقای موحد. مدیر عامل سابق دادگستری کرمان چرا که تلاش های وی در استان برای رفع موانع تولید بسیار موفق بوده است.

وی ادامه داد: اتاق کرمان یکی از اتاق های مهم و موثر در شورای گفتگوی دولت در کشور است که هم تصمیم گیری می کند و هم حضور فعال دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هیئت رئیسه اتاق کرمان بسیار دغدغه مند است و کار علمی و تخصصی انجام می دهد، گفت: باید از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی کرمان برای توسعه استفاده شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در جلسه آتی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کرمان، وضعیت اقتصادی فعلی استان برای استاندار جدید و مدیرکل جدید دادگستری تبیین شود.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه پیش بینی قطعی برق واحدهای صنعتی در تابستان وجود دارد، گفت: عدم تعادل در تولید و مصرف برق در استان کرمان وجود دارد و باید سریعا تصمیم گیری شود.

سخنگوی مردم کرمان و راور تایید کرد: در حال حاضر در روستاها دچار عدم تعادل برق هستیم که با شروع فصل تابستان این مشکل به اوج خود می رسد.

پور ابراهیمی اذعان داشت: اگر یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی ما دچار عدم تعادل شود همه واحدهای صنعتی را در بر می گیرد و بی شک استان آسیب زیادی خواهد دید. برای محاسبه مشکلات برق استان در خصوص واحدهای صنعتی هر چه سریعتر جلسه ویژه ای تشکیل شود «آگاه باشید.

وی به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: از بین رفتن اختیارات شورای معدن که وزیر بخشنامه کاهش اختیارات شورای معدن را صادر کرد برای استان بسیار زیان آور است زیرا استان بهترین تصمیم را در این زمینه گرفته است. این شورا برود کرمان به عنوان یک استان معدنی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان نیز باید به این مصوبه دولت در این زمینه به شدت اعتراض کند و بدون شک وزیر را به کمیسیون اقتصادی شفافیت مجلس دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید