با شکست سپاهان، استقلال به طور همزمان سه گل به ثمر رساند

با شکست سپاهان، استقلال به طور همزمان سه گل به ثمر رساند

ستار حمدانی بازیکن سابق استقلال در خصوص آخرین وضعیت استقلال قبل از شروع مسابقات لیگ برتر و احتمال حضور بانوان در ورزشگاه ها اظهار نظر کرد.

از تیم استقلال خبر دارید؟

ظاهرا اردوی خوبی در ترکیه تشکیل شده است. این در همدلی و اتحادی که بین اعضای تیم دیدیم مشهود بود. سال گذشته، عیارلو نشان داد که در ایجاد همدلی و اتحاد مهارت دارد. او امسال می خواهد با ساپینتو همان انرژی خوب را در تیم ایجاد کند. چون قبل از رفتن به مسابقات انرژی خوبی از استقلال می گیریم و متوجه می شویم که تیم شاداب است.

در مورد دیدارهای تدارکاتی این تیم حرفی برای گفتن دارید؟

زیاد به این بازی ها اعتماد نکنید. دیدارهای تدارکاتی تعیین کننده نیست، اما برای شناسایی بهتر تیم توسط کادر فنی برگزار می شود و نمی توان آن را ملاک قرار داد.

نظرت در مورد بازی استقلال در لیگ برتر چیست؟

برای تیمی که می خواهد قهرمان شود، تساوی نباید ملاک باشد، اما برنامه ریزی بازی ها قطعا مهم است. فکر می‌کنم با بازی‌هایی که استقلال پیش رو دارد، بازی‌های سخت و آسان به خوبی پیش می‌رود. واقعاً اینطور نیست که استقلال یکباره 5-6 بازی سخت پشت سر هم داشته باشد، اما بعد از مسابقاتش فرصت نفس کشیدن دارد.

هفته اول و بازی با سپاهان چطور؟

امسال لیگ پرتغال شروع می شود و می تواند یکی از اتفاقات جالب در لیگ جدید باشد. هر دو تیم یکی از قدرتمندترین تیم های تاریخ لیگ برتر ایران هستند. دیدار سپاهان و استقلال قطعا بازی بسیار جذابی خواهد بود.

تو چی میگفتی

هر دو تیم بسیار سازنده هستند. آنها اردوهای خوبی در ترکیه داشتند و مربیانشان هم اروپایی هستند. امیدوارم استقلال بتواند در این دیدار مقابل تماشاگران خود پیروز شود تا شروع خوبی برای ورود به لیگ داشته باشد. خیلی مهم است.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

استقلال در بازی اول با یک برد سه گل می زند. یکی اینکه قدم اول را محکم برمی دارد. دوم اینکه یکی از رقبای اصلی او در راه قهرمانی سه امتیاز عقب است و سوم اینکه از قهرمانی سال گذشته خود دفاع می کند. در واقع ورود استقلال به لیگ با قهرمانی در آن یک پیام ورودی قدرتمند نیز محسوب می شود.

گفته می شود فیفا از ایران خواسته است تا مسابقات باشگاهی را با حضور بانوان برگزار کند. به نظر شما این امکان برای ما وجود دارد؟

به هر حال این مشکل در فوتبال دنیا وجود دارد. از این پس باید مدیریت ورزشی و مدیریت باشگاهی خود را به گونه ای تغییر دهیم که این مشکلات حل شود. زیرا از این پس فیفا و AFC رفتار حرفه ای ایران را به طور مستمر زیر نظر خواهند داشت.

به نظر شما این چقدر عملی است؟

اول از همه باید بگوییم که زنان به عنوان هموطنان و انسان هایی که در این کشور زندگی می کنند، حق طبیعی دارند که از چنین شادی های گروهی و اجتماعی بهره مند شوند، خانواده ها می توانند با حضور در ورزشگاه از فوتبال لذت ببرند، اما بهتر است این اتفاق بیفتد. مطالعه انجام خواهد شد.

منظور شما از یادگیری چیست؟

هنوز زیرساخت انجام این کارها را نداریم و اگر هم داشته باشیم کافی نیست. زیرا در بحث ورزش به خصوص فوتبال یکسری مشکلات وجود دارد که باید اصلاح شود اما اگر این اتفاق بیفتد حضور بانوان باعث داغ شدن مسابقات فوتبال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید