با شیخ دیابات جدید پرسپولیس آشنا شوید

با شیخ دیابات جدید پرسپولیس آشنا شوید

لئاندرو پریرا، مهاجم 32 ساله برزیلی تیم پرسپولیس که قرار است پس از یک پرواز طولانی صبح فردا وارد تهران شود، قطعا به دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک نمی رسد. اما احتمال راهیابی او به بازی بعدی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان وجود دارد. این نشست قرار است در 19 باخمن، چهارشنبه هفته آینده برگزار شود.

نگاهی به جدول بازی لئاندرو پریرا تیم سابق گامبا اوزاکا ژاپن نشان می دهد آخرین بازی این بازیکن دقیقا سه ماه و دو روز پیش برای این تیم بوده است.

این بازیکن در دیدار گامبا و جوبیلو ایواتا در جی لیگ 60 دقیقه به میدان رفت که این بازی با نتیجه 2-0 به سود یاران لئاندرو پریرا به پایان رسید. این برزیلی در دقیقه 60 بازی که روز شنبه 7 نوامبر سال جاری در ورزشگاه خانگی گامبا اوزاکا برگزار شد، جای خود را به پاتریک برزیلی خود باز کرد و از آن زمان تاکنون در هیچ بازی رسمی بازی نکرده است.

این بازیکن از 124 روز پیش (16 آبان) برای بازی آماده نشده است و در صورت عدم آمادگی و آمادگی ممکن است نتواند پرسپولیس را در مسابقات همراهی کند. اما نگاهی به زندگی حرفه ای این بازیکن در سال های اخیر کادر فنی پرسپولیس را به این امید واداشت که پریرا مشخصا از این نظر وضعیت خوبی دارد و بتواند به سرعت به شرایط مسابقه برای پرسپولیس برسد.

این موضوع باعث نگرانی برخی از هواداران رزبین پرسپولیس شده است که با ورود پریرا به جمع بازیکنان تیم محبوبشان، با پیوستن شیخ دیاباته به این تیم پس از مدت ها دوری از مسابقات، مهاجمی که در اولین فشار به میدان نمی رود وارد تیم شود و یا آسیب ببیند. در مورد تاثیر

لازم به ذکر است؛ دیاباته در ماه های اخیر که به پرسپولیس پیوسته، بارها مصدومیت های طولانی مدت داشته و تنها در 4 بازی و 104 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته است. دیابات در 11 شهریور با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و اولین بازی خود را در بازی هفته نهم مقابل مس رفسنجان در 27 مهرماه امسال انجام داد. 47 روز پس از امضای قرارداد.

باید توجه داشت؛ کادر فنی تیم پرسپولیس این بازیکن برزیلی را به جای سرحپوشان تهرانی مهاجم هلندی درگذشته به خدمت گرفت و امیدوار است این بازیکن 190 سانتی متری مشکل خط حمله پرسپولیس را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید