با شیخ صحبت کردم تا ورودی تیم ملی از رسانه ها جدا شود


ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909598

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با شیخ رئیس فدراسیون قطر صحبت کردم تا ورودی تیم ملی از رسانه ها جدا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج پس از مراسم تودیع و معارفه تیم ملی گفت: الحمدلله برنامه خوبی بود. به هر حال این برنامه ای بود که باید اتفاق می افتاد. امیدواریم تیم ملی در این شرایط بهترین نتایج را کسب کند. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری است که نصیب همه نمی شود. بازیکنان خوبی امروز در این رویداد حضور داشتند. ما لژیونرها را نداشتیم چون امشب بازی دارند. انشاالله در قطر به تیم ملی بروند.

وی ادامه داد: او سازنده لباس های تیم ملی بومی است. این موضوع با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی دنبال شد. پیراهن دیگری منتشر شد که 2 یوز در مقابل هم ایستاده بودند که اساساً پیراهن تیم ملی نبود. این پیراهن توسط فدراسیون رد و به طور کامل حذف شد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هر روز با کی روش جلسه داریم. من و او هر دو نگرانی هایی داریم. تیم ملی یک موجود زنده است و هر روز ممکن است برایش مشکل ایجاد شود. الان شرایط خوب است و مشکل بازیکنانی که کی روش از آنها ابراز نگرانی کرده بود حل شده است.

تاج تصریح کرد: روز پنجشنبه با تیمی از وزارت کشور و مسئولان قطری راهی این کشور می شویم. همه ما به آنجا می رویم تا شرایطی را فراهم کنیم تا تیم ملی جام جهانی را خوب کند. حتی سعی می کنیم هتل تیم ملی را عوض کنیم. اکنون ما سعی می کنیم شرایطی را فراهم کنیم که ورودی های ما کاملاً از هم جدا شوند، شرایط ما از هم جدا شود. قول می دهم که این اتفاق بیفتد چون خودم با آقای شیخ احمد رئیس فدراسیون قطر صحبت کرده ام و مطمئن هستم که این شرایط محقق می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه برای تیم ملی ذخیره ایجاد می کنند. در دوره قبل هم این شرایط را داشتیم اما امیدوارم این اتفاقات برطرف شود و مشکل خاصی پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید