با لغو بازی های آسیایی فرصتی فراهم شد تا کاملاً در کنار ووشوی جوانان باشیم/ کارنامه ما نشان می دهد که موفق بودیم.


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843944

مربی تیم ووشو بانوان گفت: امیدوارم بتوانم به بهترین نحو پاسخ اعتماد سیدیکی و فدراسیون ووشو را بدهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، شهربانو منصوریان گفت: بسیار خوشحالم که به این سمت منصوب شدم. با تشکر از امیر صدیگی رئیس جوان و پرتلاش فدراسیون به جمع ما پیوست. امیدوارم جواب اعتماد او و فدراسیون ووشو را به بهترین نحو ممکن بدهم.

وی ادامه داد: مربی یا سرمربی فرقی نمی کند، هدف مهم است و هدف ما موفقیت در عرصه ملی است. تلاش می کنیم با کسب نتایج خوب، اعتماد کارکنان فدراسیون را برآورده کنیم. با لغو بازی های آسیایی اکنون این فرصت را داریم که به طور کامل در کنار جوانان باشیم. ما جوانان خوبی در کشور داریم و امیدواریم با تلاش آنها به نتایج خوبی برسیم.

سرمربی تیم جوانان ساندا با اشاره به انتصاب الهه منصوریان به عنوان سرمربی این تیم گفت: فکر می کنم حضور من و الهه ترکیب خوبی در کادر فنی این تیم ایجاد کند. ما تجربه زیادی داریم و قطعا حرفی برای گفتن داریم. چشم انداز ما موفقیت در عرصه ملی است و فقط به برافراشتن پرچم کشورمان فکر می کنیم. ما قبلا سابقه مربیگری در لیگ برتر ووشو را داریم و کارنامه مان نشان می دهد که موفق بودیم.

منصوریان گفت: چون الهه شرایط فنی بهتری دارد و چندین دوره را در چین سپری کرده است. تلاش می کنیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و نشان دهیم که ووشوکاران جوان ایرانی در شرایط خوبی هستند و می توانند در مسابقات بین المللی و جهانی افتخار کنند و نتایجی در خور نام ایران کسب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید