با متخلفان ظالمانه برخورد می شود

زمان: 14:40
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778042

شریفی گفت: هیچ یک از واحدهای تولید کننده نان خوب تا زمان تعیین و اطلاع رسمی به هیچ عنوان حق افزایش قیمت را ندارند و اقدامات جدی با متخلفان انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ نانوایان فوق العاده در شهر گچساران ، پس از افزایش قیمت بسیاری از مواد اولیه مانند خمیر ، نمک ، روغن و … تقاضای افزایش قیمت نان را دارند. آنها مواد اولیه را با قیمت های قبلی نمی خرند ، اما باید بیشتر از قبل به کارگران خود دستمزد بدهند و بیمه های بیشتری را ادامه دهند.

امسال اما برخلاف سال های گذشته ، قیمت نان خوب در این شهر افزایش نیافته است که گرچه برای مردم خوشایند بود ، اما نان آوران را به گریه انداخت. یکی از تازه واردان با اشاره به تغییرات اخیر قیمت نان ، گفت: قیمت نان لوکس در بسیاری از شهرهای کشورمان افزایش یافته است ، اما در گچساران پس از چند سال این قیمت ها تغییری نکرده است که باعث نارضایتی تازه وارد “

وی افزود: بنابراین ، با توجه به افزایش هزینه ها ، از مسئولان نیز می خواهیم قیمت نان لوکس را تعدیل کنند. اخیراً قیمت بسیاری از اجناس (خمیر ، کره و …) چند برابر شده است ، بنابراین مسئولان می خواهند توجه داشته باشید به مشکلات ما به عنوان نانوایان

در همین حال رئیس اتحادیه نانوایان در گچساران گفت: هرگونه افزایش قیمت نان تا زمان اعلام قانون ، تخلف محسوب می شود ، برخی از نانوایان خودسرانه قیمت نان لوکس را افزایش داده اند که طبق قانون در نظر گرفته شده است.

احمدی افزود: بنابراین ، گرچه خواسته های این اقوام درست است ، اما ما نیز باید این موضوعات را طبق قانون دنبال کنیم ، در حالی که نگرانی نانوا این است که قیمت تمام اجناس در شهر بالا رفته است ، اما قیمت نان لوکس همچنان ثابت است. .. “

وی اظهار می کند: “با این حال ، آرد با قیمت مصوب به نانورواد عرضه می شود ، اما اقلامی مانند آب ، برق ، گاز ، کره ، خمیر ، نمک ، دستمزد ، بیمه و موارد دیگر وجود دارد ، اما ما فقط آرد نانومساب را عرضه می کنیم. “ما ارائه می دهیم که درخواست های آنها نیز قانونی است.

احمدی در ادامه تصریح می کند: تمام آرد نانوایی های شهر یارانه ای است ، آرد نوع و نوع یارانه داریم ، تفاوت آن حدود 20 هزار تن کیسه آرد است و در حال حاضر 14 نانوایی لوکس در سطح شهر وجود دارد.

وی ادامه می دهد: “این یک مسئله مهم است و در مقام مسئول من با تمام توان از حقوق کودکان شهرم دفاع خواهم کرد ، اما هر اقدامی باید مطابق قانون باشد و هرگونه افزایش قیمت نان باید از طریق مراجع ذیصلاح انجام می شود. “

رئیس اتحادیه نانوایان گچساران تصریح می کند: لازم به ذکر است که قیمت نان در استان ما یکی از پایین ترین قیمت ها در کشور ما است ، گرچه قیمت کالاها و کالاها به میزان قابل توجهی افزایش یافته و معیشت این اقوام تأمین می شود. در همان نانوایی ها در هر صورت ، شایسته است که مقامات به نگرانی های این بستگان رسیدگی کنند.

با این تفاسیر رئیس سمت گچاران در گفتگو با این سایت با اخبار تحلیلی در این زمینه نیز گفت: لازم به ذکر است هرگونه افزایش قیمت نان در سطح شهر غیرقانونی است و قیمت نان را افزایش نداده ایم. ، چه تصفیه شده و چه غیر تخیلی. نانوایان فوق العاده ای که خودسرانه قیمت ها را افزایش می دهند ، به طور قاطع توسط قانون تصمیم گیری می شود.

وی افزود: تعیین قیمت نان در سراسر کشور منوط به تصمیم گیری دولت است و به شهرستان اختصاص نمی یابد. توجه به موضوع تغییر حکومت هنوز اعلام نشده است.

شریفی ادامه داد: ما در اداره سکوت ، فرمانداری گچساران و … این مسائل را زیر نظر داریم ، هرچند در صورتجلسه جلسه تنظیم بازار نیز می خواستیم به طور کلی افزایش نرخ سود را بیان کنیم و این موضوعات نیز به صنعت و صنایع منتقل شد. معدن استان “امنیت تجزیه و تحلیل افزایش قیمت ، که در آینده اعلام می شود ، دیده شد.

رئیس سمت گچساران گفت: اما در شهرستان ما حق افزایش قیمت نان را نداریم اما تا جایی که می توانیم موارد و نگرانی های نانوا را به مقامات استانی منتقل کرده ایم اما هیچ گاه خودسرانه را قبول نخواهیم کرد. افزایش و برخورد قاطع با متخلفان توسط قانون. “ما این کار را انجام می دهیم.

شایان ذکر است افزایش قیمت مواد اولیه موضوعی است که باعث نارضایتی نانوایان فوق العاده در گچساران شده و مشکلاتی را نیز برای آنها به وجود آورده است. آنها همچنین به طور خودسرانه قیمت نان را در این شهر افزایش داده اند.

خبرنگار: یاسر مرادی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید