با مدیران / مدیران بیمار که میز خدمات را در رختخواب رها نمی کنند روبرو شوید

با مدیران / مدیران بیمار که میز خدمات را در رختخواب رها نمی کنند روبرو شوید

روز جدید برخی از رویارویی ها در کنار شخصیت افراد اطراف، علیرغم مشکلات گسترده ای که بر حوزه مسئولیت آنها تأثیر می گذارد، بسیاری از کارمندان را تمایلی به استعفا نکرده است. از جمله محسن رضایی و مهدی چمران که مشخصا قدرت بدنی برای ادامه مسئولیت ندارند.

13 فروردین ماه محسن رضایی به استان خوزستان سفر کرد. رسانه ها می دانند که محسن رضایی علاقه زیادی به رسانه ای شدن برنامه های خود دارد و وقتی از آقا محسن خبری نیست یعنی بیست روز است که فعالیتی نداشته است.

گفته می شود که او در 17 آوریل در بیمارستان بستری شده است. هنوز اطلاعات روشنی از دلایل بستری شدن وی در بیمارستان منتشر نشده است، اما گفته می شود که وی به دلیل ضعف جسمانی شدید به بیمارستان منتقل شده است.

چند صانع در آخرین ساعات جمعه شب گزارش داد: محسن رضایی که دو روز پیش به دلیل مشکلات تنفسی و ضعف شدید جسمی به بیمارستان منتقل شده بود، ساعتی قبل از بیمارستان مرخص شد.

سایت تابناک رسانه نزدیک به محسن رضایی نیز در اولین دقایق روز شنبه گفت: در حال حاضر وضعیت کلی اقتصادی معاون رئیس جمهور مساعد است و نگرانی جدی وجود ندارد.

محسن رضایی 68 ساله یکی از نامزدهای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته بود که در نهایت در دولت ابراهیم رئیسی مورد استفاده قرار گرفت. در حین پخش عکس های مناظره ریاست جمهوری، برخی از کاربران اینترنتی با توجه به تغییر چهره محسن رضایی گفتند که وی برای سلامتی بیشتر تحت عمل جراحی جوانسازی پوست قرار گرفته است. اما به هر حال محسن رضایی شصت و هشت ساله شکننده تر از آن است که بتواند مانند دهه 60 چابکی داشته باشد و حتی اگر صورتش را عمل کند ممکن است سایر اعضای بدنش دچار مشکل شود. با این حال ابراهیم رئیسی همچنان به پیرمرد اعتماد کامل دارد و محسن رضایی هم یکی از مدیران اقتصادی دفتر اوست. حتی اگر در رختخواب باشد و بیماری او باعث نگرانی و ملاقات با رئیس مجلس شود.

محسن رضایی تنها مسئول نظام نبود که به دلیل بیماری نتوانست مسئولیت خود را بر عهده بگیرد. مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز از اوایل فروردین مدت زیادی را در بیمارستان سپری کرده است. پیش از این در اکثر جلسات شورای شهر تهران، چمران کمتر از یک ساعت در دفتر شورای شهر حضور داشت و سپس ریاست را به پرویز سروری نایب رئیس شورا سپرد و به دفتر خود بازگشت.

مهدی چمران از محسن رضایی بزرگتر است و هشتاد و یک سال سن دارد. در صورت استعفای چمران، جعفر فرج یکی دیگر از چهره های اصولگرا وارد شورای شهر می شود و خطری برای اصولگرایان و شهرداری زاکانی ایجاد نمی کند اما چمران همچنان ترجیح می دهد به جای استعفا بر مسند قدرت بنشیند.

در آبان 1400 شایعه ای منتشر شد که تا به امروز تکذیب نشده است. در آن زمان برخی رسانه ها گزارش دادند که در پی انتشار اخباری مبنی بر بستری شدن رستم قاسمی به دلیل سرطان روده در شهریور ماه گذشته، آخرین خبرها حاکی از پیشرفت سرطان رئیس جمهور راه و شهرسازی و ضرورت آن بود. استعفا خواهد داد. اما شش ماه از آن زمان می گذرد و رستم قاسمی استعفا نداده و ابراهیم رئیسی همچنان از وزیر حمایت کامل دارد.

درباره مسعود میرکاظمی هم شایعاتی شنیده می شود که از نظر بدنی مناسب نیست. برخی به موهای تراشیده او اشاره می کنند و می گویند سرطان دارد و بهبود یافته است. با این حال میرکاظمی نبض دولت اصلی را در سازمان برنامه و بودجه نیز بر عهده گرفته است.

پیش از این مرحوم مهدوی کنی حدود 5 ماه در کما ریاست مجلس خبرگان رهبری را برعهده داشت و مرحوم هاشمی شاهرودی رئیس شورای مناسبت نیز مدت ها از بیماری شدید سرطان رنج می برد. در مورد بسیاری از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری که برخی از آنها بیماری هایی دارند که نیاز به مراقبت دائمی پزشکی دارد نیز همین گونه است.

به نظر می رسد برخی برخوردها همراه با ویژگی های فردی اطرافیان، بسیاری از کارکنان را با وجود مشکلات گسترده ای که به حوزه مسئولیت آنها آسیب جدی می زند، تمایلی به استعفا ندارند. که در نهایت می تواند به ضرر مردم کشور تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید