با پانوچی به توافق رسیدیم اما شرایطش تایید نشد/ سرمربی اروپایی تراکتورسازی تا پایان هفته می آید.

ساعت: 19:43
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1783052

پسر اولیویرا 33 میلیارد می خواست، پدرش 22 میلیارد!

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد: سرمربی آینده تراکتورسازی قطعا اروپایی خواهد بود و این مربی تا پایان هفته به تبریز می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هوشنگ نصیرزاده عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت تیم تراکتورسازی گفت: تراکتور به دلیل اینکه هواداران زیادی دارد حق دارد درباره وضعیت کادرفنی استعلام زیادی داشته باشد. هواداران به مربیان ایرانی تعصب داشتند و اسم همه را با هشتگ می گفتند نه این و نه آن! به همین دلیل باشگاه تصمیم به استخدام مربی خارجی گرفت. با توجه به پایان 17 روزه مسابقات می تواند تیم را در دست بگیرد و بازسازی کند چرا که مربی بدنساز مناسبی وجود ندارد و می توانیم به بدنسازی برگردیم.

وی افزود: گزینه اصلی ما کریستین پانوچی بود که با او صحبت کردیم، اخیرا برای او بلیت تهیه کرده بودیم و او دو وکیل داشت که اصرار داشتند عناصری در این قرارداد وجود داشته باشد که به نفع باشگاه و شرایط آنها نیست. تنظیم. آنها برای باشگاه جالب نبودند. ما هیچ مشکل مالی نداشتیم اما به دلیل اینکه خارج از اختیار ما بود نتوانستیم به برخی از خواسته های آنها عمل کنیم. با سه مربی خوب با رزومه عکسی ترتیب دادیم و چهارشنبه و پنج شنبه برای آوردن دستیار و بدنساز به تبریز می آیند و دیدیم که بهتر است سرمربی از خود سرمربی استفاده کند.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: تفاوت فوتبال ایران و ایتالیا همین است. والتر زنگا هم پیشنهاد شد اما مذاکرات و گفت و گوهایی داشتیم اما در نهایت به سراغ گزینه دیگری می رویم، او قطعا سرمربی تراکتورسازی اروپا خواهد بود. مربی آفریقایی و آمریکایی هر دو دور هستند و ترجیح می دهیم مربی اروپایی بیاوریم. ما هم دنبال گرسنگی هستیم. یک مربی فرانسوی در طول روز از باشگاه تراکتورسازی بازدید می کند.

وی افزود: با توجه به ذهنیت قبلی عده ای می گفتند تونی اولیویرا یا پسرش باید بیاید. هر دو با او صحبت کردیم. اولیویرا، پسری که در برزیل هم بازی می کند، به ما گفت که یک میلیون یورو باید در قلب مذاکرات باشد که او برای حدود 33 میلیارد تن می خواهد. به پدرت گفتیم بیا و گفت قیمت پایه پدرم 600-700 هزار یورو است که نزدیک به 22 میلیارد تن است. خانواده گران است، اما طرفداران شما اصرار دارند آن را بیاورند. پانوچی می گوید 400 هزار یورو حرف هواداران است اما برخی از مربیان در جاهایی تمرین کرده اند که کشوری رفته است که این سیستم نیست و ما روابط خوبی نداریم و نمی توانیم به تنهایی از آن استفاده کنیم.

نصیرزاده درباره وضعیت تمرینات این تیم گفت: حسین خطیبی سرمربی موقت است اما امکان سرمربیگری او در ابتدای لیگ وجود ندارد اما سرمربی، دستیار و بدنساز اروپایی تا پایان لیگ می آید. تو هفته.”

دیدگاهتان را بنویسید