با گذشت 5 ماه از سال هنوز حقوق بازنشستگان مشخص نشده است

با گذشت 5 ماه از سال هنوز حقوق بازنشستگان مشخص نشده است

اما اسماعیلی بی برنامگی و رها شدن کار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به اوج خود رساند و گفت: متاسفانه با گذشت 5 ماه از سال هنوز تصمیم قطعی در مورد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام نشده است. و با سهل به گفته سازمان تامین اجتماعی و چند ماه می گذرد هنوز چند میلیون نفر در ناامنی به سر می برند.

نماینده مردم گرمی و انگوت در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظارت بر اجرای قانون وظیفه قانونی مجلس است، ادامه داد: آیا این وضعیت جز بد حکمرانی عنوان دیگری می تواند داشته باشد؟ آیا مستمری بگیران ارزشمندی داریم؟

وی یادآور شد: کمیسیون تخصصی اجتماعی با تشکیل کمیسیون ارزیابی و نظارت و تعیین اعضای هیأت پژوهشی و مطالعاتی از سازمان تامین اجتماعی قطعا به وظایف قانونی و شرعی خود عمل خواهد کرد و به هیچ وجه بر خلاف مصالح کشور با هیچکس سازش نخواهیم کرد. ملت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه دولت انقلابی آیت الله رئیسی نباید تاوان سوء مدیریت افراد کم تجربه را بدهد. وی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره تیم پژوهشی را در جلسه بعدی کمیته اجتماعی روز سه شنبه انتخاب می کنیم تا در اسرع وقت در اختیار سازمان بیمه گر قرار گیرد و انتظار داریم سرپرست همکاری، کار و مراقبت اجتماعی برای انتقال حقوق به سطوح دیگر در هفته آینده. در غیر این صورت ما از تمام ظرفیت قانونی خود برای اجرای قانون استفاده خواهیم کرد، به ویژه در مورد وزرایی که اعضای هیات امنای تامین اجتماعی هستند.

نایب رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی با تاکید بر معرفی هر چه سریعتر وزیر برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یکی از مهمترین وزارتخانه ها برای معیشت مردم، مستمری بگیران و کارگران است، تاکید کرد: انتظار مجلس از دولت انقلابی است.

دیدگاهتان را بنویسید