بحث جذب سرمربی خارجی در هیات مدیره مطرح شد/ نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ماست.

ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922067

به طور جدی در حال بررسی گزینه هایی برای هدایت تیم ملی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مورد گزینه های خارجی در هیات رئیسه بحث و تبادل نظر شده و در همین راستا هیات رئیسه خواستار فرصتی شده است تا در جلسات آتی در این خصوص بحث شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه هیئت استان خوزستان گفت: خوزستان یکی از قطب های اصلی فوتبال کشور است و خود خوزستان می تواند لیگ خاص خود را داشته باشد. سهم خوزستان در تیم های ملی بسیار بالاست که نشان از ظرفیت استان در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد. برای حل مشکلات تیم فوتبال استقلال ملاثانی و همچنین نفت مسجد سلیمان باید با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان چاره ای اندیشید.

وی درباره آخرین وضعیت هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از بین این دوستانی که ذکر کرده اند انتخاب می کنیم و در واقع هرکس بیاید در شرایط فعلی فدای خودش شده است. بحثی در شورای حکام در مورد گزینه های خارجی مطرح شد و در این زمینه شورای حکام درخواست فرصتی برای بحث در این زمینه در جلسات آتی کرد.

تاج همچنین گفت: یکی از اولویت های فوتبال کشور انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ایران است. البته بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید نیز از اولویت های فعلی فوتبال ماست. در این راستا مذاکرات جدی را انجام می دهیم و در یکی از جلسات پیش رو سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سال ها در 2 رده تیم ملی نوجوانان و جوانان عقب بودیم و روزی در همه این رده ها در مسابقات جهانی حاضر می شدیم اما امیدواریم این 2 تیم عملکرد خوبی داشته باشند. در انتخابی جام جهانی خوب است و آنها جام را خواهند برد. راه خود را در جهان پیدا کنید برای این 2 دسته، بیشترین سرمایه گذاری برای موفقیت این تیم ها انجام می شود.

وی در خصوص احتمال جذب جواد نکونام برای تیم ملی تاکید کرد: با کاپیتانی آقای نکونام در تیم ملی فوتبال و همچنین سرمربی ایشان در فولاد خوزستان از نزدیک در ارتباط بوده ام. او یکی از بهترین و برجسته ترین مربیان کشور است.

تاج در پایان به کمک تیم لیگ برتر فوتبال بانوان خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: دختران خوزستانی از طریق تیم های سایر استان ها در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارند و امیدواریم با درایت مدیرکل ورزش و جوانان استان این امر کمک شایانی به این امر کند. دختران خوزستان در لیگ. داشتن یک تیم برتر حتی به نام تیم فوتبال خوزستان.

دیدگاهتان را بنویسید