بحث مدیریت دفتر نهاوند مشکل/ انتصاب مدیران ناکارآمد و دفاتر مدیریتی است


ساعت: 12:59
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887865

ضرگام احمدوند در سفر ریاست جمهوری از اختصاص 327 میلیارد تومان برای پروژه های نهاوند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سفر رئیس جمهور به استان دو وزیر و چند معاون وزیر به نهاوند سفر کردند و از پروژه ها بازدید کردند و نمایندگان دولت را در جریان مشکلات این شهرستان قرار دادیم..


او بیان کرد: 327 یک میلیارد تومان شایستگی سهم شهرستان نهاوند از سفر ریاست جمهوری به استان همدان بود که موجب توسعه این شهرستان می شود..


احمدوند افزود: در این سفر به پروژه های فوق توجه شد 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و خوشبختانه در این سفر اعتبار خوبی برای پروژه های نیمه تمام نهاوند در نظر گرفته شده است..


وی ادامه داد: این سفر برکات زیادی داشت و اعتبارات خوبی در بخش های کشاورزی، ساختمانی، راه سازی، ورزش و … جذب شهرستان شد..


فرماندار نهاوند در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بحث نظارت بر ادارات در نهاوند مشکل است و ما این را قبول نداریم و قابل قبول نیست..


احمدوند با تاکید بر اینکه بی توجهی مدیران به مشکلات مردم برای ما قابل قبول نیست، گفت: آخرین انتصابات در استانداری مربوط به دولت انقلابی بوده و در انتصابات باقی مانده تلاش خواهیم کرد تا افراد انقلابی، جهادی، کالایی و زحمتکش را استخدام کنیم. نیروها با مشکلات مردم برخورد کنند.


وی بیان کرد: مدیران باید جهادی، مردم مدار، پاسخگو، انقلابی و ولایتمدار باشند و مدیری که در ساعات کاری رفت و آمد کند قابل قبول نیست و باید شبانه روز برای مردم کار کند..


احمدوند افزود: مدیران باید پاسخگو باشند و برای مشخص شدن تکلیف روسای ادارات اقداماتی انجام شده است اما برخی از ادارات کل همچنان ناظر هستند اما این اقدام نیاز به مدیریت دارد..


وی گفت: به زودی مدیران ناکارآمد منصوب و ادارات توسط سرپرستان اداره خواهند شد.


فرماندار نهاوند به مشکل اصلی این روزهای نهاوند اشاره و بیان کرد: بیشتر مشکلات شهرستان در سال های اخیر مربوط به خشکسالی و کم آبی است و باید این مشکل توزیع آب مدیریت شود..


وی گفت: وضعیت رسانه در شهرستان مناسب است و رسانه پل ارتباطی بین مردم و دولت است و از این رو وظیفه مهمی بر عهده دارد..


احمدوند در پایان با بیان اینکه نقد منصفانه و همدلانه خبرنگاران و اصحاب رسانه را می پذیریم، تصریح کرد: از مدیران انتظار داریم آستانه تحمل خود را نسبت به انتقاد از رسانه ها بالا ببرند چرا که در دولت سیزدهم مردمی و انقلابی گلایه ها و شکایات است. علیه رسانه ها و خبرنگاران برای یک درخواست هستند. و تقاضای حل مشکل مردم قابل قبول نیست.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید