بحرانی ترین دشت در شهرستان بروجن است/ آب شرب فرادنبه مشکلات کیفی دارد


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843125

مدیرعامل آبفای چهارمحال و بختیاری:

احمدرضا محمدی گفت: بحرانی ترین دشت چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن قرار دارد، در شهرستان سفیدشت عمر مفید چاه ها کمتر از یک سال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: در شهرستان بروجن در مجموع 17 پروژه عمرانی داریم که از این تعداد 11 پروژه رتبه منطقه ای اعتبار دریافت می کنند.
وی افزود: اعتبار مصوب این 17 پروژه در شهرستان بروجن 7 میلیارد تن و توزیع آن نیز 4.2 میلیارد تن است.
مدیر عامل ویک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 6 طرح عمرانی در شهرستان بروجن از محل وام ملی اعطا شده است که در مجموع 51 میلیارد تن وام مصوب دارند که 46 میلیارد تن آن اعطا شده است.
محمدی گفت: در بحث سفر رئیس جمهور اعتبارات قابل توجهی برای شهرستان بروجن پیش بینی شد.
وی خاطرنشان کرد: بحرانی ترین دشت های چهارمحال و بختیاری در شهر بروجن در شهر سفیدشت قرار دارد که عمر مفید چاه ها کمتر از یک سال است.
مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: سال گذشته چاهی در سفید دشت در 10 کیلومتری شهر حفر شد اما امسال به دلیل اینکه سال گذشته چاه از بین رفته بود مجبور به حفر چاه شدیم.
محمدی گفت: وضعیت آب در بروجن بحرانی است، حفر چاه سالانه برای دولت گران تمام می شود و آب با قیمت بالایی به دست مردم می رسد.
وی با اشاره به اینکه آب شرب فرادنبه دارای مشکلات کیفی است، گفت: این شهرستان دارای دو منبع تامین آب است که یکی از چاه های این شهرستان سنگ آهک است، برخی از چاه ها در زمین های کشاورزی و تنها با اختلاط آب شرب استاندارد واقع شده اند.این شهرستان “ارائه شده است.
مدیرعامل ویک چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ محدودیتی برای همکاری شهری در شهر بروجن نداریم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید