بحران انرژی آمریکا / افزایش شدید قیمت بنزین در کالیفرنیا

ساعت: 14:20
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778621

بحران انرژی در آمریکا به حدی جدی شده است که قیمت یک گالن بنزین در منطقه گوردا اسپرینگز این کشور به 8.5 دلار رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اویل پرایس، آمریکا در حال حاضر با بزرگترین بحران در تامین انرژی مواجه است، بنابراین قیمت هر گالن بنزین در منطقه گوردا اسپرینگز به 8.5 دلار رسیده است، در واقع مردم آن منطقه باید برای هر لیتر بنزین کاری انجام دهند. بنزین حدود 60000 تن پرداخت کرد.

این منطقه در ایالت کالیفرنیا واقع شده است ، یکی از مناطقی است که گردشگران از سراسر ایالات متحده برای دیدن جاذبه ها به آنجا می روند. این هفته اعلام تایید قیمت بنزین در پمپ بنزین این شهر نه تنها ایالات متحده بلکه جهان را نیز شوکه کرد.

این پمپ بنزین در منطقه Gorda Springs در شعاع چند مایلی تنها انتخاب رانندگان است و آنها باید برای پر کردن مخازن خود به آنجا بروند. البته بنزین در گوردا گران ترین در بقیه کالیفرنیا است ، اما در شمال کالیفرنیا نیز وجود دارد و قیمت بنزین آنقدر افزایش یافته است که در حدود 10 سال بی سابقه بوده است.

در حقیقت ، قیمت سوخت در سراسر کالیفرنیا تا حدی افزایش یافته است که قیمت بنزین تنها در سال گذشته در لس آنجلس 30 درصد افزایش یافته و به 1.36 دلار رسیده است.

این افزایش بنزین بر خانواده های کم درآمد بیش از هر گروه دیگری در ایالات متحده تأثیر می گذارد ، زیرا سهم سوخت در هزینه های آنها دو برابر خانوارهای معمولی است و آنها باید حدود 10 درصد درآمد خود را برای بنزین هزینه کنند. واقعیت دردناک ..

کالیفرنیا بالاترین مالیات بر سوخت را در ایالات متحده دارد و 66 سنت از پولی که مردم برای یک گالن بنزین می پردازند مالیات ایالتی است، در حالی که 18.4 سنت دیگر مالیات فدرال است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید