بخشنامه تشکیلات کارگزاران مورد نظر به نهادهای دولتی و مدنی + جزئیات ارسال شد

بخشنامه تشکیلات کارگزاران مورد نظر به نهادهای دولتی و مدنی + جزئیات ارسال شد

روز جدید : بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص تشکیلات کارگزاران مورد نظر به دستگاه های دولتی و غیرنظامی ابلاغ شد.

دستور مخبر مبنی بر سازماندهی موضوعات عامل به نهادهای دولتی و مدنی

بخشنامه محمد محبر معاون اول رئیس جمهور در خصوص تشکیلات کارگزاران مورد نظر طی نامه شماره 80800 به دولت و دستگاه های عمرانی ابلاغ شد.

در این اطلاعیه خطاب به کلیه دستگاه های اجرایی آمده است: «در اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا و بر اساس اصل (147) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور ایجاد وحدت عمل در اجرای قانون اساسی دستورالعمل ساماندهی افراد دولت و دستگاه های مدنی موضوع بخشنامه شماره 87834 مورخ 13.08.1400 مناسب می باشد.

1- هرگونه درخواست صدور مجوز بهره مندی از نیروی نظامی از طریق ادامه انتقال و تمدید سهمیه در قالب طرح مناسب توجیهی و تعیین نیازهای تخصصی صرفاً از طریق نماینده دولت. و متولی امور دستگاه های اجرایی عمرانی (معاونت توسعه روستایی و مناطق کم برخوردار کشور) منعکس و از مکاتبه مستقیم در این خصوص با ستاد کل نیروهای مسلح خودداری شود.

2- با توجه به فصل هشتم قانون وظایف عمومی و لزوم هماهنگی و نظارت بر وظایف، نماینده دولت در این حوزه ضمن اتخاذ سیاست ها، برنامه ریزی و نظارت لازم با هماهنگی و ارتباط موثر با ستاد کل نیروهای مسلح. نیروها و دستگاه های اجرایی مدنی نیازمند نیرو. دستور ارائه گزارش سالانه عملکرد، میزان انطباق دستگاه ها با دستورالعمل فوق و اثربخشی کارکنان وظیفه به معاون اول رئیس جمهور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید