بخش فرهنگی همیشه از نظر بودجه سرکوب شده است

زمان: 9:01 شب
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792678

نماینده مردم کوم در مجلس با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی همواره از نظر بودجه مظلوم بوده است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را می توان در مقابل فرهنگ غرب قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، احمد امیرآبادی امشب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم که در اتاق جلسات استانداری با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت. شهادت گفت: بخشی که مهم نیست فرهنگ است.
وی ادامه داد: بهترین فرهنگی که می تواند با فرهنگ غرب مقابله کند و برای جوانان الگو باشد فرهنگ ایثار و شهادت است.
نماینده مردم کوم در مجلس با اشاره به اینکه فرهنگ حراست برای ما بسیار به ارمغان آورده است، گفت: برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن نیازمند بودجه هستیم. وام دهی همیشه در این بخش سرکوب شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه با حضور آقای قاضی زاده هاشمی می‌خواهیم کمکی به اتمام کار در قم کنیم.
امیرآبادی ادامه داد: یکی از این اقدامات مهم ساماندهی قبر مطهر شهداست. قبور شهدا باید در روستاها ساماندهی شود. تعداد گلزارها در شهرها و روستاها بسیار کم است و برخی نیاز به ساماندهی و برخی دیگر نیاز به طراحی مجدد دارند.
وی گفت: وضعیت چند گلزار شهدای قم خوب نیست. باید با کمک دستگاه های ساماندهی گلزار شهدا برنامه جامعی در استان اجرا شود.
نماینده مردم در مجلس در خصوص موضوع بعدی گفت: حل و فصل وضعیت جبهه مقاومت و جانبازان و ایثارگران این جبهه در استان از دیگر موضوعات مهم است. برخی انجمن ها و موسسات خیریه در این زمینه در کوم راه اندازی شده اند، اما در این زمینه نیز باید قانون اعمال شود. برای این افراد مراجعه های زیادی به دفاتر ما انجام می شود.
وی افزود: اگر کمیسیون یا کارگروه ویژه ای در بنیاد شهید به ویژه در کوم و مشهد در این زمینه تشکیل شود تا مشکلات این حوزه را رصد کند تا مشکلات این افراد مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید