بخش ناباروری بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه راه اندازی شد.


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908519

برای اولین بار در جنوب استان خراسان رضوی بخش ناباروری بیمارستان امام حسین (علیه السلام) تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محسن تدین صبح امروز در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: این مرکز ناباروری برای اولین بار در جنوب خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال و با تعرفه دولتی و با پذیرش کلیه بیمه ها به حدود یک میلیون نفر خدمات ارائه می کند. در قسمت جنوبی این استان.دادن

وی تصریح کرد: در این مرکز تخصصی 4 پزشک که دوره های زیادی را گذرانده اند از شنبه تا چهارشنبه در نوبت صبح به بیماران خدمات رسانی می کنند.

تدین به خدمات این مرکز اشاره کرد و افزود: این مرکز علاوه بر تشکیل پرونده برای زوجین، به درخواست آزمایشات تحقیقاتی و تشخیصی، سونوگرافی واژینال توسط متخصص زنان، بررسی نتایج تحقیقات و آزمایشات تشخیصی زوجین نیز رسیدگی می کند.

رئیس بیمارستان امام حسین علیه السلام زوجین را به مشاوران مناسب در زمینه ژنتیک، داخلی، غدد و … ارجاع می دهد، در صورت نیاز معاینه و بررسی توسط مشاوران، ویزیت کلیه مراجعین توسط متخصص طب سنتی، ویزیت مراجعین توسط متخصص اورولوژی، تعیین برنامه درمانی توسط تیم تخصصی شامل متخصص زنان و اورولوژی بخشی دیگر از خدمات این مرکز می باشد.

تدین تصریح کرد: همچنین در این مرکز درمان تجویز شده برای زوجین اعلام و به سوالات پاسخ داده می شود و با روش درمانی تجویز شده برای زوجین آشنا می شود (روش های درمانی پیشنهادی می تواند یکی از روش های تحریک تخمک گذاری، آی یو آی یا تلقیح داخل رحمی اسپرم باشد) بررسی عوامل منجر به سقط های مکرر و درمان آنها و هیستروسکوپی.

یکی از مهمترین اهداف ما در این مرکز درمانی، ساخت برند خود در جنوب خراسان رضوی است که هم اکنون بخش عمده ای از بیماران و مراجعین غیر بومی را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه تراز مالی این مرکز درمانی پس از گذشت یک سال از افتتاح آن تاکنون دو برابر شده است، گفت: این در حالی است که بیمارستان امام حسین (علیه السلام) با همین ظرفیت اشغال تخت و پزشکان در شهریور با پنج مورد بهره برداری سالن های اتاق ها 750 عمل انجام داده اند که این کار انجام شده و هم اکنون این تعداد عمل به 40 عمل در روز رسیده است، یعنی بیمارانی که می خواهند برای عمل از این شهر یا شهرهای اطراف به مشهد بروند تمام خدمات خود را در این پزشکی دریافت خواهند کرد. مرکز .

تدین به راه اندازی بخش تخصصی چشم پزشکی این بیمارستان اشاره کرد و افزود: هزینه این بخش به همراه تجهیزات از جمله؛ 3 میلیارد تومان است. دستگاه اتوکلاو، دستگاه تیپ، دستگاه لیزر یاگ، دستگاه بیومتریک و دستگاه فیکو برای جراحی آب مروارید، DcR (باز کردن مجرای اشکی)، ناخنک، بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)، لیزر یاگ، آسیب چشم راه اندازی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید