بدشانسی دوباره برای یحیی و پرسپولیس در قطر

بدشانسی دوباره برای یحیی و پرسپولیس در قطر

تیم فوتبال السیلیه در چارچوب هفته دوازدهم و آغاز دور دوم لیگ ستارگان قطر امروز در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف تیم رده هفتم الغرافه رفت که مهرداد محمدی را در لیست خود ندارد. ساعت 17:05

یاران محمدی پس از سه شکست متوالی در هفته های اخیر در لیگ ستارگان قطر، در بازی خانگی مقابل الغرافه نتوانست امتیازی کسب کند و با وجود برتری یک بر صفر در نیمه اول، در نیمه دوم با دریافت دو گل عقب افتاد. و نمیتونم جبران کنم

تیم فوتبال السیلیه با شکست 2-1 مقابل الغرافه که نهمین باخت آنها در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بود، با 4 امتیاز در قعر جدول لیگ ستارگان قطر باقی ماند و با یک امتیاز نتوانست از رده دوازدهم صعود کند. امتیاز کمتر از الریان.

مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی السیلیه که در ابتدای فصل پس از انجام دو بازی در لیگ ستارگان قطر و زدن یک گل برای العربی، به دلیل مصدومیت از لیست این تیم خط خورد و رفت. به السیلیه نیز در 4 بازی اخیر خود در لیگ مورد استفاده قرار گرفت اما مصدومیت مجددا گریبان این بازیکن را گرفت.

این بازیکن در دقیقه 70 آخرین بازی خود مقابل الوکره به دلیل مصدومیت از السیلیه جدا شد و امروز در لیست بازیکنان تیمش مقابل الغرافه قرار نگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید