بدشانس بودیم که گل نزدیم


ساعت: 23:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891069

نظرات بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل فولاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی پورعلیگنجی که نتوانست قرمزها را در دیدار با فولاد همراهی کند، گفت: امیدوارم فردا همه چیز خوب پیش برود و کارتم صادر شود. امیدوارم امسال بدرخشیم و هواداران را خوشحال کنیم.


بیرانوند: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا تعطیل است

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود. هفته دوم بود و شاید تمرکز لازم برای کسب امتیاز را نداشتیم. ما موقعیت داشتیم اما بهتر از فولاد بودیم. هفته دوم است و پرسپولیس مقابل تیم های ریشه دار بازی می کند. هواداران نگران نباشند و با برد به جایگاه مطلوب می رسیم. وقتی نمی‌بازیم و خوب بازی می‌کنیم، به نظرم راضی‌کننده است.

وی درباره توقف بازی و زمین خوردن بازیکنان فولاد نیز گفت: این طبیعی است. وقتی پرسپولیس صاحب توپ می شود این اتفاق می افتد. فولاد یکی از تیم های خوب ماست که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و بازیکنان خوبی خریده است. این یک نتیجه عادلانه بود. وظیفه من محافظت از در است. با تشکر از بازیکنانی که کمک کردند. شرایط خوب است و هواداران نگران نباشند. پرسپولیس برای قهرمانی آسیا تعطیل است و فریب رسانه های منتقد هواداران را نخورید. من خودم از حضور هواداران متعجب شدم و امیدوارم آنها همچنان از ما حمایت کنند. از هواداران می خواهم به حریفان دیگر مثل فولاد احترام بگذارند و بیشتر از ما حمایت کنند.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا برای ثبت قرارداد خود مشکل دارید؟ وی گفت: این انصاف نیست که قرارداد بازیکنان را مشخص کنیم. رسانه ها از این موضوع چه سودی خواهند داشت؟ بازیکن می جنگد. قرارداد بازیکنان ما اکنون منتشر شده است. قرارداد بازیکنان در حال افزایش است و بازیکنان خوب ایران را ترک می کنند و برای پول به کشورهای عربی می روند. فکر می کنم امسال بازیکنان حتی برای پول هم تا فصل آینده در ایران بمانند و تیم های باشگاهی ما قوی شوند. این روند امسال شروع می شود زیرا تیم ها پرداخت می کنند.


رفیعی: بدشانس بودیم که گل نزدیم

سوروس رفیعی پس از تساوی بدون گل مقابل فولاد گفت: بازی خوبی بود و از هواداران تشکر می کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند. امیدوارم در آینده بانوان هم بتوانند وارد ورزشگاه ها شوند و مردم بتوانند در کنار خانواده در ورزشگاه فوتبال تماشا کنند.

وی افزود: بازی خوبی بود. مقابل تیم خوبی بازی کردیم. فولاد کادر فنی خوبی دارد و در کل روند بازی سطوح دفاعی خوبی ایجاد کرد که ایجاد موقعیت گل در این شرایط بسیار سخت است. ما تنها موقعیتی را که داشتیم از دست دادیم، اما امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

رفیعی درباره نارضایتی هواداران از عملکرد پرسپولیس گفت: فصل اول است و پرسپولیسی ها فراز و نشیب های زیادی دیده اند اما باید صبور باشند تا بتوانیم با آرامش جلو برویم.

دیدگاهتان را بنویسید