بدن ما پر از تکه است. متاسفم

ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802818

سرمربیان تراکتورسازی و گل گهر پس از دیدار هفته شانزدهم که با تساوی به پایان رسید در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر گفت: ابتدا به بازیکنان تیمم تبریک می گویم. آنها کاری که ما می خواستیم در این زمین انجام دهند، انجام دادند که خوب نبود. خیلی تلاش کردند. آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند. در نیمه اول و دوم خوب بودیم. ما چنین فرصتی را به حریف ندادیم. با موقعیت هایی که داشتیم می توانستیم گل بزنیم اما شانس با ما یار نبود.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت سامان نریمان جهان گفت: افرادی را روی نیمکت داشتم که به سختی می شد آنها را تعویض کرد. تیم روتین خوبی داشت و بازی خوب پیش رفت. بچه ها بازی را کنترل می کردند و روی برنامه هایی که تمرکز داشتیم خوب کار می کردند. دیر وقت سر کار نبود که احساس کردم دو تا از بچه ها تعویض شده اند و این کار را کردم.

وی افزود: آنچه به من نشان می دهد چه کسی بازی خواهد کرد و چه کسی جایگزین خواهد شد، تمرین است. سامان نریمان جهان در تمرینات 100 درصد برای من کار می کند و به من اطمینان می دهد که می تواند در مسابقه خوب کار کند و به تیم کمک کند. امروز در سمتی بود که ما معاونی نداشتیم. برای کسانی که بیرون را نگاه می کنند، این بازیکن بدی به نظر می رسد، اما بازیکنانی که باید 2-3 دقیقه نفس خود را حبس کنند تا بتوانند کار کنند و سامان یکی از این بازیکنان است.

سولدو درباره تقویت تیم در نیمه دوم گفت: اولین قدم باید این باشد که باشگاه بتواند پنجره را باز کند. در حال حاضر نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که به چه کسی نیاز داریم. امیدوارم این کار انجام شود. ما در مورد تحقق این امر صحبت کردیم. این واقعا در اختیار باشگاه است و این مشکل باید با فیفا حل شود.

سرمربی تراکتورسازی عدم استفاده مداوم از بازیکنانی مانند محمد عباس زاده را ناکافی دانست و گفت: در مورد عباس زاده یا سایر افراد، ملاک اصلی برای ما تمرین است. عباس زاده مصدومیتی داشت که نتوانست در کنار ما باشد و در چند بازی با او کار را آغاز کردیم. او بازیکنی است که در محوطه جریمه بسیار خوب عمل می کند. او می تواند برای تیم گلزنی کند، اما ما به روشی که تیممان انجام داد ضدحمله کردیم و از نظر تاکتیکی این کار را به عنوان دفاع انجام دادیم. عباس زاده شاید کندتر باشد اما برای بازی هایی که می خواهیم تهاجمی بازی کنیم، عباس زاده می تواند مفید و موثر باشد.

او گفت: بازی به بازی بهتر می شویم. متأسفانه توپ های ما تبدیل به گل نمی شود که تصمیم گیری شود.
سولدو گفت: مطمئن شوید که تراکتور در وضعیت نامناسبی قرار دارد و به خوبی کار می کند. ما در هفته های اخیر بازی های خوبی انجام دادیم و تمام تلاشم برای بهبود وضعیت تیم است.

او گفت: “شما باید از باشگاه سوالاتی در مورد آینده من بپرسید.” باشگاه تصمیم می گیرد که با مربی کار کند یا نه.

* قلعه جدید: بدن ما پر از ترکش است. متاسفم
امیر گله نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پس از تساوی مقابل تراکتورسازی گفت: خیلی خوشحالم که دوباره در تبریز هستم. جای پرشور خالی بود. خاطرات زیادی از این شهر دارم. بیایید دفعه بعد عزیزانمان را در استادمان ببینیم.

وی افزود: امروز تعدادی از بازیکنان کلیدی ما غایب بودند. 3 هفته از آنفولانزای شدید تیم ما می گذرد و همچنان مشکل داریم. سردی هوا هم باعث شد کیفیت لازم را نداشته باشیم. به سولدو تبریک می گویم. تیم او خوب بازی کرد و شایسته پیروزی بود. با تشکر از محسن فروزان. ما از زحمات او در تبریز استفاده می کنیم.

وی افزود: شرایط امروز تیم ما به دلیل مشکلات متعددی که گفتم خوب نبود. چیزهایی قبلاً رخ داده است که من وارد آنها نمی شوم. ما در برزخ هستیم. با هر تیمی که این کار را می کرد، وضعیت از ما بدتر می شد. اما خوشحالیم که بعد از این مسابقه حدود 10 امتیاز گرفتیم. بعد از رای مخالف ما جام حذفی را از دست دادیم زیرا تیم در شرایط روحی خوبی قرار نداشت.

قلعه نویی گفت: امیدواریم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود تا بدانیم تکلیفمان در نیم فصل چیست. از مدیریت باشگاه، هم تیمی هایم و بازیکنان تشکر می کنم. یکی از بدترین سال های دوران مربیگری من بود. با محرومیت شروع شد. واقعاً هنوز هم برای من شگفت انگیز است. آنها پس از تشکیل تیم ما این کار را کردند. نمی دانم چرا با قلعه نویی با این رفتار برخورد می کنند. با همه این شرایط اگر 7 امتیاز برگردانده شود به مقام سوم می رسیم.

سرمربی گل گهر با اشاره به تقویت این تیم برای نیم فصل گفت: حتما لیست را به باشگاه می دهیم. آنها مدیران خوبی هستند. دولت و شهرشان خوب است. آنها تیم را همراهی می کنند. امیدواریم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم. البته اگر لاشه هواپیما به ما نرسد. بدن ما پر از ترکش است. در آن 10 سال خدای ناکرده این ترکش ها تمام می شود.
کالانوی درباره عدم حضور تماشاگران در استادیوم های فوتبال گفت: خوشبختانه در بسیاری از مکان ها مانند سینما، تئاتر و والیبال تماشاگر وجود دارد. چرا با دستورات بهداشتی این کار را در استادیوم های فوتبال انجام نمی دهید؟ انشالله هر چه زودتر این مشکل حل بشه

وی در خصوص شدت مسابقات گفت: با توجه به شرایط جوی که داریم تیم ها به خصوص شهری نمی توانند هر سه چهار روز یک بار بازی کنند. الان دو ماهه خیلی پرواز کردیم و خسته شدیم. باید مدام بین سیرجان، تهران، مشهد و… حرکت کنم. هنوز فرهنگ حرفه ای و زیرساخت حرفه ای را که 10 سال پیش گفتم که متاسفانه نمایندگان ما را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد، نداریم. شما به تبریز می آیید 16- است، بازی به -6 می رسد. میری یه جای دیگه هوا فرق میکنه

وی افزود: هنوز زود بود. شاید به خاطر جام جهانی یا باشگاه های آسیایی می خواستند هر چه زودتر بازی کنند و به دنبال کیفیت نبودند. الان 3 هفته است که پدر تیم ما سرما خورده و بازیکن نمی تواند فرار کند. مقابل ذوب آهن 7 بازیکن ما به هواداران تغییر کردند. هنوز شرایط مهیا نشده است اما امیدواریم تیم ملی به مرحله بعد صعود کند. این تیم ملی شایستگی صعود به مرحله بعد را دارد که قطعا به مرحله بعدی خواهد رفت. از اسکوچیچ و عزیزی هادم تشکر می کنیم که تیم را در شرایط خوبی قرار ندادند، اما باعث خوشحالی کشور و افتخار آنها به نتایج شدند. باید به مرحله بعدی جام جهانی فکر کنیم اما باشگاه ها به خصوص شهرهایی که خودشان متمرکز نیستند متضرر می شوند.

وی درباره کسر 7 امتیاز از گل گهر تصریح کرد: ما هر چه قانون بگوید اطاعت می کنیم اما گناهی نداریم. ما هر کاری که قانونی بود انجام دادیم. این مشکلات در گذشته بارها اتفاق افتاده است اما هرگز به صفر نرسیده است. ما کارهای قانونی را انجام داده ایم. الان هم ما چیزی جز عدالت از هیئت استیناف نمی خواهیم. خیلی خوشحالیم که سوپرجام در سیرجان برگزار می شود. ببینید شهر در این سه چهار سال چقدر پیشرفت کرده است. در سال های آینده با حضور آتیچی و تیم مدیریتی باشگاه سیرجان قطعا به قطب ورزش کشور تبدیل خواهد شد. امیدواریم این بار انشاءالله لایحه دفاعیه ما را منصفانه بخوانند. چون دفعه قبل این کار انجام نشد. هر تصمیمی که بگیرند ما اطاعت می کنیم تا ببینیم خدا در مراحل بعدی چه می خواهد.

قلعه نویی با بیان اینکه بازی مالکیت گل گهر در این دیدار به چشم نمی خورد گفت: سه هفته قبل از بازی ذوب آهن در تیم خود سرماخوردگی شدیدی داشتیم. تیکداری، هانتر و مصلح را در این بازی نداشتیم. آنها می توانستند به ما کمک کنند. می خواستیم نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم تا تمرین خوبی داشته باشیم اما امروز آن تیمی که انتظارش را داشتیم نبود. یک قسمت سرما بود، یک قسمت کمبود بازیکن، یک قسمت هم بچه ها در بدترین شرایط بدنی بودند. یک قسمت کسر امتیاز بود و بخش بزرگی از خوب بودن تراکتور.

وی گفت: در این مورد از سولدو بپرسید، آنها در نیم فصل 4 تراکتور را از دست دادند و ارزیابی او از تراکتور فعلی چیست. من نه مقابل تراکتور هستم و نه با هیچ تیمی. ما فقط بازی می کنیم و تبریک می گوییم و بعد از بازی خسته نباشید. فوتبال رقابت دارد و بعد دوستی و زیبایی است. اما 100 درصد پیشرفت زیادی داشته است، N4 یکی یکی اتفاق می افتد. برزیل هم 7 گل به آلمان خورد. این نتیجه در تاریخ ماندگار شد. از زمانی که سولدو آمده تیم شرایط بهتری پیدا کرده است، البته استادم فیروز کریمی هم برای این تیم زحمت کشیده است.

کالا نویی گفت: وقتی می بینید که مثلا مورینیو به چند تیم مثل تاتنهام یا رم نمی رود، اینطور نیست که کریمی در اینجا موفق نبوده است. اتفاقا من فوتبالش را دیدم، خیلی خوب بود. اما مطمئناً پیشرفت بزرگی وجود دارد.

گوهر مربی گل درباره بداخلاقی کیروش استنلی در بازی امروز گفت: این کار غیراخلاقی نبود. درگیری فنی بود. این غیراخلاقی است که کارگردان منظم نباشد و کارهایی را که ما به او می گوییم انجام ندهد.

وی افزود: این فوتبال است و یک درگیری کوچک بود. آیا سولدو الان باید با هادی محمدی سر و کار داشته باشد؟ نه، دعوای فوتبالی بود. لطفا سوالات خود را روشن کنید این را نمی توان غیر اخلاقی نامید اما من اصولی دارم و بر اساس آنها جلو می روم. اصول به تیم کمک کرد در حالی که اگر دقت کنید هادی محمدی دقایقی بعد زمین خورد. کیروش از سرش رد شد و حتی داد زد و گفت بازی رو نگه دار این صحنه جلوی من اتفاق افتاد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید