بدون احراز صلاحیت فنی و اقتصادی، زمین در اختیار متقاضیان قرار نخواهد گرفت


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890512

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان گفت: منطقه صنعتی صائین قلعه در حال آماده سازی برای واگذاری به متقاضیان است و هیچ زمینی بدون احراز صلاحیت فنی و اقتصادی متقاضیان به هیچکس واگذار نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پامحسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه شهرک صنعتی سایین کالا نزدیک به 17 سال است که بلاتکلیف مانده است، گفت: خوشبختانه با تلاش سازمان بازرسی و نماینده مردم ابهر و هرمده در مجلس، این پروژه به تصویب رسیده و زیرساخت های آن به تصویب رسیده است. در زمینی به مساحت 100 هکتار آماده می شود

وی افزود: مشکل اصلی شهرک صنعتی صائین قلعه، صدور مجوز و تملک زمین های باقیمانده بود که اکثر این مسائل برطرف شده و عملیات ساخت، زیرسازی و ارتقاء در این شهر آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان گفت: هیچ زمینی بدون احراز صلاحیت فنی و اقتصادی متقاضیان در اختیار کسی قرار نمی گیرد.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها در حال آماده سازی است و پروژه اتصال این شهر به شبکه برق طبق برنامه ریزی ها در حال پیشرفت است، گفت: تیرها تکمیل و به پیمانکار تحویل داده شده است اما اگر مشکل خاصی پیش نیاید انجام می شود. به طور همزمان با سایر عملیات پروژه برق توسعه و افتتاح می شود.

عباسی تصریح کرد: مقرر شده است در آینده نزدیک زمین های این شهرستان به متقاضیان واقعی واگذار شود و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی، صنایع بزرگی در این شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید