بدون رهبر هیچ چیز به پیروزی نمی رسد/ رهبری انقلاب اسلامی کلیدی و مترقی است


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804388

یک استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی با بیان اینکه کمال انسان ها و رشد و کمال آنها در طول تاریخ توسط پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) حاصل شده است، گفت: این نشان می دهد که بدون رهبر هیچ چیز به پیروزی ختم نمی شود. ممکن نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا بسیجی کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگو با جهانبین نیوز; وی گفت: هر حرکتی که منجر به موفقیت شود، بدون هدایت امکان پذیر نیست.


وی با بیان اینکه کمال انسان و رشد و کمال انسان در طول تاریخ توسط پیامبران الهی و ائمه معصومین (ع) حاصل شده است، افزود: این نشان می دهد که بدون رهبر هیچ چیز به پیروزی نمی رسد.


بسیج خاطرنشان کرد: همانطور که در کشورمان ایران شاهد دستاوردهای حوزه علم و سیاست خارجی و … هستیم. برای افرادی که عمیقاً نگاه می کنند و با فکر فکر می کنند قابل توجه است.”


این استاد دانشگاه گفت: دشمنان نظام از انقلاب اسلامی تاکنون بارها به پیروزی ها و موفقیت های ایران اعتراف کرده اند و این دستاوردها بدون حمایت مقام معظم رهبری میسر نمی شد.


وی یادآور شد: اگر این نظام رهبری ولی فقیه را نداشت، نه اصل انقلاب و نه موفقیت بعد از آن محقق می شد، بنابراین نقش ولی فقیه در این عرصه ضروری است.


بسیجی با اشاره به ویژگی های شخصیتی رهبر معظم انقلاب افزود: اینها ویژگی هایی است که ولی فقیه را از سایر رهبران چه در دنیا و چه در تاریخ متمایز می کند.


این کارشناس مسائل سیاسی در سخنان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) درباره برتری علمای مسلمان بر پیامبران یهود گفت: پس می توان گفت که نقش رهبری و ویژگی های شخصیتی ولی فقیه در همه امور. مناطق خاص و منحصر به فرد است که موقعیت او را بالا می برد.»


وی تاکید کرد: ولی فقیه جانشین امام زمان(عج) است و قطعا خود ایشان در انتخاب ایشان نقش دارند، این نقش می تواند الهام بخش نخبگان و برگزیدگان باشد.


بسیج تصریح می کند: از آنجایی که ولی فقیه جانشین امام زمان (عج) است و این جانشینی به نام این امام بزرگوار است، برایشان مهم است که چه کسانی در جایگاهشان خواهند بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید