بدون کره برای پخت شیرینی کره ای و دانمارکی / کارکنان جهاد کشاورزی شرایط لازم را ندارند

ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793514

مشکل کمبود روغن برای پخت برخی از شیرینی ها از مدت ها پیش از سوی اتحادیه قنادان کرمانشاه مطرح شده بود اما همچنان شاهد بی توجهی مسئولان جهاد کشاورزی به این موضوع هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، اگرچه تاج به اندازه کافی به برخی اتحادیه ها از جمله شیرینی فروشی ها ضربه زده است، اما ضربه مسئولانی که با بی دقتی مواد اولیه پخت کیک را تهیه می کنند موثرتر است.

متأسفانه مدت هاست که رئیس اتحادیه قنادی کرمانشاه ادعا می کند کره مارگارین برای پخت شیرینی کره ای و دانمارکی در بازار موجود نیست و به کارکنان جهاد کشاورزی اطلاع داده اند اما هنوز راه حلی برای این مشکل وجود ندارد.

کمبود کره مارگارین باعث شده است که قنادان کرمانشاهی به طور کلی به پخت خامه و کیک آلمانی و … روی بیاورند و از تنوع شیرینی ها بکاهند.

اگرچه کرونا به اندازه کافی به برخی اتحادیه ها از جمله شیرینی پزها ضربه زده است، اما ضربه زدن به کسانی که مسئول نادیده گرفتن تامین مواد تشکیل دهنده شیرینی هستند موثرتر بوده است.

متأسفانه رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از مدت ها پیش مدعی شد که کره مارگارین در بازار شیرینی کره و دانمارک موجود نیست و به کارکنان جهاد کشاورزی اطلاع داده شده است، اما هنوز چاره ای نیست.

کمبود کره مارگارین باعث شده است که قنادان کرمانشاهی به طور کلی به پخت خامه و کیک آلمانی و … روی بیاورند و از تنوع شیرینی ها بکاهند.

1abde155 cbd3 4b7d 99dc 23708ab4f6fb خبر خاکستری

کره مارگارین در بازار موجود نیست/ تامین مواد اولیه قنادی به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است.

محمدرضا ناصری در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: با مشکل کمبود روغن به ویژه مارگارین برای پخت شیرینی دانمارکی در بازار مواجه هستیم.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه افزود: پیش از این تامین مواد اولیه پخت کیک توسط سازمان صمت انجام می شد اما مدتی است که این مسئولیت به سازمان جهاد کشاورزی محول شده است.

ناصری افزود: درخواست روغن مارگارین را به سازمان جهاد کشاورزی داده ایم اما هنوز این موضوع حل نشده است.

وی با بیان اینکه تامین نفت مشکل ساز شده است، افزود: قیمت سایر مواد اولیه مانند شکر نیز افزایش یافته است.

4c20a1dd 37a6 4a32 9989 0d453bc81af3 خبر خاکستری

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر برای داشتن سهمیه آرد باید درخواست ها در سامانه مربوطه ثبت شود اما سایت گاهی بسته می شود و نمی توانیم درخواست ثبت کنیم.

ناصری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و افزایش قیمت تمام شده دو ماه پیش، قیمت شیرینی حدود 20 درصد افزایش یافت.

در تلاش برای پیگیری کمبود مارگارین، تماس با مسئولان جهاد کشاورزی ناموفق بود و مسئولین آن پاسخگو نبودند.

مسئولیت تنظیم بازار بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است

رامین پهلوانی نیز در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: از نظر عرضه ترکیبی روغن مایع جامد، روغن مایع و روغن جامد مشکلی در بازار وجود ندارد و در فروشگاه های بزرگ به وفور یافت می شود.

وی با بیان اینکه نفت جزو ده کالای اول نیست، افزود: البته مسئولیت تنظیم بازار بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

b64df77c 93f7 4f7f ac49 e855f6606392 خبر خاکستری

رئیس بازرسی و نظارت اتاق بازرگانی کرمانشاه درباره افزایش قیمت شکر نیز گفت: شکر یکی از کالاهای اصلی است که هم اکنون 350 تن در انبارهای سیلو وجود دارد و برای 200 عدد نیز دستور ترخیص صادر شده است. تن “

پهلوانی با تایید افزایش قیمت شکر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شکر با نرخ دولتی کمتر عرضه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید