بذرپاش متعهد، توانمند و آماده به کار است/ می تواند وزارت راه و شهرسازی را از وضعیت ناخوشایند کنونی خارج کند.


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916178

نماینده مردم گرامی در شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی دولت پیش از این معاون رئیس جمهور و عضویت در کمیسیون رئیس مجلس بود که می تواند از ویژگی های یک مدیر توانمند باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اما اسماعیلی نماینده مردم گرامی در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در کفتاگو در خصوص ویژگی های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: وی 15 سال است که در تمام بخش های دولت فعال بوده است. سالها تأثیرات مثبت و تأثیرگذاری بر جای گذاشت.


وی با اشاره به روحیه تحول آفرین بذرپاش افزود: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بر اساس مقتضیات زمان تصمیم گیری می کند و بر هوشمندسازی دستگاه های موجود در مجموعه خود تاکید دارد.


نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ارزیابی مقام معظم رهبری از عملکرد بذرپاش در اتاق محاسبات را نشان از مدیریت قاطع ایشان دانست و تصریح کرد: وزیر پیشنهادی در دولت پیش از این نایب رئیس و عضوی از کمیته رئیسه مجلس بوده است. مجلسی که می تواند ویژگی یک مدیر توانمند باشد.


نماینده مردم گرمی در شورای اسلامی با بیان ویژگی های مدیریتی بذرپاش گفت: تعهد، توانمندی و روحیه کاری بذرپاش از نکات مثبت وی است و طبق شنیده ها تا ساعت 12 در دفتر خود مشغول به کار است. شب.”


به گفته اسماعیلی، وزارت راه یکی از وزارتخانه های وسیع است، بنابراین مدیریت بذرپاش با احتساب بیت المال می تواند این وزارتخانه را از وضعیت نگران کننده فعلی رهایی بخشد.


عضو کمیسیون اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن روحیه بازرپاش، جذب جوانان متعهد و متخصص در اولویت کاری وی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید