بذرپاش می تواند با بهره مندی از رهبری جدید تحولی در وزارت راه و شهرسازی ایجاد کند


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916168

لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در شورای اسلامی نیز بر لزوم مدیریت نوین و به کارگیری دانش روز در حوزه وسیع وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده مردم قزوین با بیان اینکه تخصص، دانش و تسلط بر مباحث فناوری اطلاعات می تواند رهبری جدیدی را در وزارت راه و شهرسازی ایجاد کند، افزود: امروز اگر رهبری نتوانند از رهبری جدید و فناوری اطلاعات بهره مند شوند. قطعا مدیریتی بی کیفیت و گران هستند و کارایی مورد انتظار را ندارند.

سیاه کولی تصریح کرد: هر مدیری که فناوری روز را ستون فقرات مدیریت خود قرار دهد می تواند در کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت و سرعت کار به موفقیت دست یابد. به همین دلیل مهرداد بذرپاش مدیری توانمند و شایسته است.

وی خاطرنشان کرد: بذرپاش می تواند در حوزه گسترده راه و شهرسازی و انواع تخصص ها و رشته ها اعم از ریلی، زمینی، هوایی، راه و مسکن توسعه جدیدی ایجاد کند، از این تجربه استفاده کرده و مدیر موفقی باشد.

لازم به ذکر است مهرداد بذرپاش متولد 1359 در تهران به عنوان رئیس اتاق محاسبات کشور، نماینده مجلس در دوره نهم، معاون اجتماعی و امور استان های ستاد فرمان امام (ره) فعالیت داشته است. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مدیر کل سایپا و مشاور اجتماعی رئیس جمهور.

دیدگاهتان را بنویسید