برآورد 19000 دانش آموز قزوینی در زمینه آسیب های اجتماعی / آسیب پذیری در استان قزوین تعیین شده است

وی افزود: آثار جنگ نرم و آسیب های اجتماعی بسیار مخربتر از جنگ سنگین است ، بنابراین باید عزم جدی در مورد خطرات موجود در جامعه شکل بگیرد.

استاندار قزوین گفت: اگر می خواهیم م effectiveثر باشیم ، باید در کنار هم باشیم؛ امروز ما در مسائل اجتماعی به عزم جدی نیاز داریم و هرکس باید نقش خود را به خوبی ایفا کند.

از فرصت های موجود برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کنید

جمالی پور اذعان داشت: ما باید از ظرفیت های موجود برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش آگاهی از ظرفیت رسانه ها و آموزش برای پیشگیری موثرتر استفاده کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشور گفت: موضوع آسیب های اجتماعی یکی از مسائل مهم و اساسی است که توجه ویژه ای به آن می طلبد.

حسنعلی عسگری در این نشست گفت: پیشگیری مهمترین راه مبارزه با کاهش آسیب های اجتماعی است ، من معتقدم که ما در زمینه روش ها و اصول کافی در این زمینه تجربه نداریم و بین مسئولان اجماعی بین آنها وجود ندارد.

وی گفت: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی ، فعالیت های خود را بر سه حوزه متمرکز کرده ایم که از جمله آنها می توان به اطلاع رسانی به دانش آموزان ، تقویت مهارت های افراد و اقدامات حمایتی اشاره کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پروژه نمادها سال گذشته اجرا شد و به دلیل آن همدلی بین مدیران شکل گرفت و بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی با مداخلات جدی تری برطرف شد.

نقشه آسیب پذیری استان شناسایی شده است

عشری گفت: اجرای طرح یاوران در زندگی و نیاز به آموزش همسالان ، راه اندازی مشاور صوتی در 14 حوزه ، برگزاری مسابقات ورزشی ، اجرای برنامه صمیمی روزانه با پدر و برگزاری مسابقه در این زمینه و اجرای طرح الف نوجوان سالم از جمله اقداماتی است که در کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است.

وی گفت: ما نقشه ریسک استان را شناسایی کرده و سعی کردیم فعالیت های جدی در این زمینه داشته باشیم؛ اگر ارتباطات اجتماعی م effectiveثر برقرار نشود ، قطعاً حل همه مشکلات صادق نخواهد بود.

این مقام مسئول اذعان داشت: از بین 296 مدرسه استان ، 134 مدرسه برای اجرای طرح نماد ملی و 19000 دانش آموز دبستانی مشاهده شدند.

عشری یادآور شد: در اجرای طرح مرکز کمک های زندگی ، 30 درصد از مدارس استان میزبان این پروژه هستند تا امسال هم افزایی ایجاد شود ، به عبارت دیگر امسال پروژه کمک در 504 مدرسه اجرا می شود و ما امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشیم

اجرای 25 بسته توسعه در سال گذشته

وی با اشاره به اینکه آمادگی اجرای مصوبات استانی را داریم ، گفت: ما 25 بسته توسعه ای را در سال گذشته اجرا کردیم که منجر به کسب بالاترین رتبه شد.

مریم بیدهام ، مدیرکل امور اجتماعی استان قزوین نیز در این نشست گفت: محله های حومه شهر شناسایی و به وزارت خانه گزارش شده و مدارس فنی و حرفه ای رسمی و سرپرستان زنان با همکاری کمیته امداد شناسایی شده اند. “

وی گفت: ما از اماکن فنی و حرفه ای استفاده کردیم و شهروندان می توانند از این مراکز استفاده کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید